Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Skal ha avslutning på jobben nå for ei, så er det jordbær Kan jeg spise det!??!=) hehe!! *hysterisk* ;p
*ønsker nr 2* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 jah! dete r når du ammer du skal være forsiktig, kan spise det da og, så lenge abrnet ike reagerer
Poteto Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 du kan spise det.. viss du er gravid, men bør ikke viss du ammer..
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 hvis du er gravid - ja bare spis (skyll de for evt jord) ammer du - Nei, ikke spis.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Tuusen takk !=) Mmm, nå blir det vafler og jordbær
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 i sverige har de gått ut å sagt at svenske jordbær er besprutet med så mye gift at de advarer gravide mot å spise de... så når jeg var i sverige hos familien nå så hoppet jeg over jordbær når de andre spiste.... har ikke hørt no om norske da, annet enn at du kan få bakterier og sånt pga av at jordbærplukkerne går på do blandt jordbærene og så bare fortsetter å plukke, hørte det på radion for et par dager siden... :o/ men med tanke på allergi og sånt så er det visst ikke så nøye lenger, har ikke noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå