Gå til innhold

dere som bruker mesoft....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør dere det ?

jeg har nettopp kjøpt meg en pakke men hva skal jeg oppbevare den i ? holder det med en slik plastboks med lokk ( egentlig til mat) kjøpte den på rema 1000.

tar dere vann og olje i boksen ?

hvor mye vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare skyller den i litt vann jeg, bruker ikke olje, men nå sitter ikke bæsjen så hardt heller da, i og med at hun kun får mm. Skal du ha mesosoft med deg i bagen kan du jo bløte de i litt vann, ikke så de drypper, men slik at de blir gjennomvåte.Ha på litt olje, eller ta med deg olje og putt de i en ziplock pose:)

Skrevet

Jeg tar bare og dynker dem i vann før vi går ut, og så vasker jeg med dem, evt vrir dem opp litt når vi er ute..! Kan bruke noen dråper babyolje oppi vannet også, greit mot litt inntørka bæsjeflekker ;-)

Skrevet

Jeg fyller vasken med vann og har noen dråper babyolje i vannet. Så dynker jeg mesoften, klemmer ut vann og legger de i en sånn plastbok med lokk (sånn til mat ja...) Også har jeg et helt lager, hehe...

:o)

Skrevet

Hvor lenge "varer" de når dere putter de i boks?

Skrevet

Nå har de vært i boksen i 4 dager, og de like fine. Ikke så mange igjen da, går jo temmelig fort unna, hehe...

Veldig kjekt altså :o) Og billig!!

Skrevet

Bare ett lite tips, Euroshopper har noen ( billigmerket til Ica) som er like bra og mye MYE billigere.

Litt hardere enn mesoft, mye mykere enn Libro. Blir veldig myke og fine når de er fuktige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...