Gå til innhold

Plutselig ble det min tur :-D


Én til

Anbefalte innlegg

Da er jeg hjemme fra sykehuset med lille prinsessa mi!! Hun kom plutselig mandag kveld, helt uten forvarsler - så dere som går på overtid og ser etter "tegn til fødsel" - ikke mist motet - plutselig skjer det noe!

 

Jenta mi kom fryktelig fort, og var veldig velkommen 5 dager over termin :-) Kjente litt mensmurringer i korsryggen og magen kl 11, tok seg opp utover formiddagen, ringte føden kl 14 og spurte om dette var fødselen som var i gang. Begynte få regelmessige rier da, var 10-12 min mellom. Fikk beskjed om å vente til det var 5 min mellom hver ri og ringe tilbake. Ringte igjen halvannen time senere, da synes jeg riene kom veldig ofte, men var litt vanskelig å ta tiden ordentlig. De sa på føden jeg fikk komme inn for en sjekk, men måtte være forberedt på å dra hjem igjen. Var på føden kl 17, og joda - her var fødselen i gang - 5 cm åpning allerede! Så ikke snakk om å dra hjem igjen her, nei ;-) Og fra da gikk alt veldig fort - jenta mi var ute kl 21.30!! Ikke helt vanlig at det går såpass fort til å være førstegangs, visstnok. Ulempen var jo at jeg måtte sy ganske mye etterpå, så det var kjipt å flytte opp på operasjonsstua - jeg ville jo være sammen med mannen min og den nye tulla mi! Men heldigvis gikk alt kjempefint, og vi har nå kommet hjem fra to netter på pasienthotellet på sykehuset.

 

Snuppa mi er selvfølgelig verdens skjønneste - 50 cm lang, 3400 g, 35 cm rundt hodet og allerede hekta på mammas pupp. Gled dere, jenter! Det er fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer - gratulere!

 

Jeg venter fortsatt og det ser ut som om jeg må skifte klubb!!! Juliklubben here i come?!?!?!?

 

Håper fremdeles desperat på juni da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...