Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konrtroll idag...!1cm åpning..vet jo det kan ta dager(uke) men oj...nå skjer det snart..fikk litt panikk..hadde jo sinnsykt vondt igår..blanding av kynnere/rieer...men det ga seg på natta...magen min hadde eksplodert siden forrgje uke...symfysemål da hva 34 og idag hva det37...jordmora tenkte på at jeg hadde fått mere fostervann,men slo det fra seg siden hun kjente babyen så godt,fin mage å ta på sa ho=)Men hva vil det si å ha får mye fostervann?Hvordan skjer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er farligt at ha mye fostervann kun for lite,håper der snart sker noe for deg da,jeg har selv gått med 2 cm åpning i 2 uker nå og har maserier hver dag nå så vi får bare prøve at vente tålmodigt og tenke at der er mindre tid igjen for hver dag:-)

Skrevet

Når sjekker de åpningen egentlig? På vanlig kontroll?

Skrevet

Har vannet gått når man har fått 1 cm åpning osv ??? Dumt sp.mål sikkert, men tenker at når det blir åpning må jo vannet gå også...?? Eller??

Skrevet

2 UKER?????åååå herregud...jaja det skjer vell med meg å...men fikk min første 1 uke før...håper=)men vi får vell være tålmodig da=)*Førstemann*=P

Skrevet

ja, det lurer jeg også på!

Skrevet

Nei...Det har ikke gått..går vannet så regner jeg med at vi må på føden da...jeg gjorde det med min første...Jordmor hadde kontroll på meg(underlivskontroll)pga kynnere/maserieer jeg hadde igårkveld...så da fant hun det ut...=)men sist så tok hun undersøkelse i uke 39 dagen etter gikk vannet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...