Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Konrtroll idag...!1cm åpning..vet jo det kan ta dager(uke) men oj...nå skjer det snart..fikk litt panikk..hadde jo sinnsykt vondt igår..blanding av kynnere/rieer...men det ga seg på natta...magen min hadde eksplodert siden forrgje uke...symfysemål da hva 34 og idag hva det37...jordmora tenkte på at jeg hadde fått mere fostervann,men slo det fra seg siden hun kjente babyen så godt,fin mage å ta på sa ho=)Men hva vil det si å ha får mye fostervann?Hvordan skjer det?
kleika Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 tror ikke det er farligt at ha mye fostervann kun for lite,håper der snart sker noe for deg da,jeg har selv gått med 2 cm åpning i 2 uker nå og har maserier hver dag nå så vi får bare prøve at vente tålmodigt og tenke at der er mindre tid igjen for hver dag:-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Når sjekker de åpningen egentlig? På vanlig kontroll?
Maren-mi Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Har vannet gått når man har fått 1 cm åpning osv ??? Dumt sp.mål sikkert, men tenker at når det blir åpning må jo vannet gå også...?? Eller??
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 2 UKER?????åååå herregud...jaja det skjer vell med meg å...men fikk min første 1 uke før...håper=)men vi får vell være tålmodig da=)*Førstemann*=P
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Nei...Det har ikke gått..går vannet så regner jeg med at vi må på føden da...jeg gjorde det med min første...Jordmor hadde kontroll på meg(underlivskontroll)pga kynnere/maserieer jeg hadde igårkveld...så da fant hun det ut...=)men sist så tok hun undersøkelse i uke 39 dagen etter gikk vannet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå