Gå til innhold

Hade bra alle sammen =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag flytter jeg til en leilighet uten internett.... Vet ikke om det går an å få heller. *Håpehåpe* !!!

Iallfall så blir det en god stund til jeg er på nett igjen. Men jeg skal prøve å stikke innom når jeg er hjemme hos mamma å sånn... Uff, men dette er utrolig nok trist!!!

Lykke til, alle sammen... Spesielt de som skal føde snart. Sender masse masse klemmer til dere alle.

*snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off så dumt!! håper du får internett snart da!!

kom innom så ofte som muligt ;)

lykke til du og:)

Skrevet

We'll miss u darlin'

Skrevet

Hva skal jeg finne på nå da??.... Dette suger!!

Skrevet

begynn å strikk ;) hehe... hmm, eller, flytt inn til mor di :P

Skrevet

Har begynnt å strikka... Men da e så kjedeligt!! Kjeme te å vara møøøøøkje hos mamma har eg på følelsen av. Blir løye å kunna vara der ka ti eg vil uten å måtta kjøre i ein grøne evighet for å komma derte. Najs!

Skrevet

hehe.. ja, kjekt med ho i nærheten.. ikkje da at eg e masse på beskøk der men, e heima å hente posten nå og da :P hehe...

Skrevet

Jeg har heller ikke internett der jeg flyttet til i går - men jeg har på jobben.. blir litt kjipern på kveldene men den 20 er jeg i gang igjen håper jeg

Lykke til Miss L og håper å se deg her inne igjen :)

Skrevet

Kom på nett snart igjen!!!!!!!!!!Hadebra.*Trøsteklem*

Skrevet

Herregud,jeg trodde det hadde skjedd noe skikkelig seriøst,forferdelig,trist.....osv.. Ble skikkelig bekymra.. Men gla det "bare" er internett..*puste letta ut* Håper du får internett snart da:):) Eller finner en plass du kan koble deg på:)

*vinke*

Skrevet

*vinkevinke* til alle! Nå logger jeg ut....

Snakkes snupper c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...