Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 I dag flytter jeg til en leilighet uten internett.... Vet ikke om det går an å få heller. *Håpehåpe* !!! Iallfall så blir det en god stund til jeg er på nett igjen. Men jeg skal prøve å stikke innom når jeg er hjemme hos mamma å sånn... Uff, men dette er utrolig nok trist!!! Lykke til, alle sammen... Spesielt de som skal føde snart. Sender masse masse klemmer til dere alle. *snufs*
Poteto Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 off så dumt!! håper du får internett snart da!! kom innom så ofte som muligt lykke til du og:)
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Hva skal jeg finne på nå da??.... Dette suger!!
Poteto Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 begynn å strikk hehe... hmm, eller, flytt inn til mor di
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 Har begynnt å strikka... Men da e så kjedeligt!! Kjeme te å vara møøøøøkje hos mamma har eg på følelsen av. Blir løye å kunna vara der ka ti eg vil uten å måtta kjøre i ein grøne evighet for å komma derte. Najs!
Poteto Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 hehe.. ja, kjekt med ho i nærheten.. ikkje da at eg e masse på beskøk der men, e heima å hente posten nå og da hehe...
Fabelaktiv Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har heller ikke internett der jeg flyttet til i går - men jeg har på jobben.. blir litt kjipern på kveldene men den 20 er jeg i gang igjen håper jeg Lykke til Miss L og håper å se deg her inne igjen
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Kom på nett snart igjen!!!!!!!!!!Hadebra.*Trøsteklem*
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Herregud,jeg trodde det hadde skjedd noe skikkelig seriøst,forferdelig,trist.....osv.. Ble skikkelig bekymra.. Men gla det "bare" er internett..*puste letta ut* Håper du får internett snart da:) Eller finner en plass du kan koble deg på *vinke*
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2007 *vinkevinke* til alle! Nå logger jeg ut.... Snakkes snupper c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå