Gå til innhold

soving når barnet er 2-4 mnd.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2,5 mnd legger seg ca 22.00 hver kveld, men hun sovner mye tidligere... ved 20.00 tiden. Jeg lurer på å legge henne opp i senga da? Hun spiser ikke på natta og våkner mellom 05.00-06.00, samtidig som broren sin! Når legger dere deres små? Jeg gleder meg nemlig til litt voksentid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for all del.. Legg henne i 20-tiden! Hvorfor ikke...?

Legger mini i 21-tiden... Han er 4 mnd på tirsdag :-)

Skrevet

Sitter du med henne på fanget da de to timene...? Skjønner ikke helt hvorfor du ikke har legt henne i senga hvis hun allikevel sover?

Skrevet

Vi legger jenta vår på 3 mnd kl 19, da er hun stuuuup trøtt. Har prøvd å drøye leggingen siden jeg ikke synes det er så spennende å stå opp kl 6:) Men for all del, bare legg henne!!

Skrevet

hun sover i vogna si.... men jeg skal prøve å legge henne tidligere

Skrevet

Jeg legger gutten min når han er trøtt, og det kan være alt fra kl 19 til 22. Han har faktisk blitt lagt tidligere og tidligere i det siste, og sovet lenger og lenger. De to siste nettene har han ikke våknet for å spise før kl 6 og 7.

Veldig deilig med litt tid på kveldene igjen ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...