Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jenta mi på 2,5 mnd legger seg ca 22.00 hver kveld, men hun sovner mye tidligere... ved 20.00 tiden. Jeg lurer på å legge henne opp i senga da? Hun spiser ikke på natta og våkner mellom 05.00-06.00, samtidig som broren sin! Når legger dere deres små? Jeg gleder meg nemlig til litt voksentid...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Ja for all del.. Legg henne i 20-tiden! Hvorfor ikke...? Legger mini i 21-tiden... Han er 4 mnd på tirsdag :-)
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Sitter du med henne på fanget da de to timene...? Skjønner ikke helt hvorfor du ikke har legt henne i senga hvis hun allikevel sover?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Vi legger jenta vår på 3 mnd kl 19, da er hun stuuuup trøtt. Har prøvd å drøye leggingen siden jeg ikke synes det er så spennende å stå opp kl 6:) Men for all del, bare legg henne!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 hun sover i vogna si.... men jeg skal prøve å legge henne tidligere
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Jeg legger gutten min når han er trøtt, og det kan være alt fra kl 19 til 22. Han har faktisk blitt lagt tidligere og tidligere i det siste, og sovet lenger og lenger. De to siste nettene har han ikke våknet for å spise før kl 6 og 7. Veldig deilig med litt tid på kveldene igjen ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå