Gå til innhold

OVERTIDSDAMER FREDAG 29/6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann hoppsann!

Jada - jeg henger med --- ingenting har skjedd!! Er det flere der ute som fremdeles venter?

I går fikk jeg ikke lagt inn noe innleg da det ble litt travelt etter at jeg besvimte på bytur!!

Min mor som var med insisterte på å ta turen innom sykehuset! Var bare borte noen sekunder - men fikk utrolig hjertebank etterpå! Puls på 200 minst!

Da jeg kom til sykehuset ble jeg kjempgodt mottatt - gjennomførte en sparketest/CTG, tok blodprøver, BT, Urinprøve samt UL!

(fFkk foresten bekreftet at den lille er en jente :0)))

Alt står bra til - med unntak av at det er litt lite fostervann igjen!

Har fått beskjed om å holde meg på sofaen heretter og at jeg nok ikke får gå noe lengre enn til onsdag!! HURRA!!!!

Det er vel bare å melde seg inn i juliklubben tenker jeg :0))) Blir ikke noe junibarn dette her!!

Ingen tegn til rier her i gården!! :0((( I dag er jeg bare så innihampen lei - og tror at jeg kommer til å dø av kjedsomhet, venting, lengsel, gruing, spent, ... før fødselen! Utrolig slitsomt rent psykisk å gå sånn!!

Hvordan går det med dere andre? Alle kjerringråd er oppgitt for min del!!! Det var jo en del som hadde småting, rietendenser, småblødninger etc på gang. i går spennede!!!

flere som joiner overtidsklubben?!?!? Vi får trøste og bære oss av her på denne tråden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg joiner gjerne klubben. Oppdaget klubben på onsdag, men hadde et lønnlig håp om å slippe å melde meg inn, men nå begynner jeg å bli lei av å vente, så da er det greit å være med i klubben :-) Hadde termin forrige torsdag. Alt er bra med Små'n, og jeg er i god form, men det er dette psykiske med å gå og vente. Jeg vet snart ikke hva jeg skal finne på om dagen. Alt er kjedelig. Eneste jeg har å se fram til er en overtidstime på sjukehuset torsdag 5. juli. Og jeg som ville ha et juni-barn... Blir ihvertfall overlykkelig uansett når han kommer.

Jeg har fortsatt et lite håp om at fullmånen skal hjelpe meg, men da bør det jo snart begynne å skje ting...

Vi får håpe det skjer noe SNART med alle overtidsdamer!!!

Lykke til!

Skrevet

Ja det viktigste er jo at alt står bra til med den lille i magen :0)) så får vi nå bare gå her og vente da!!!

alt dette er nok fort glemt når bare den lille finner vegen ut av magen :0)))

Skrevet

Det hørtes ikke noe særlig ut å besvime nei...men bra du tok deg en tur på sykehuset for en ordentlig sjekk. Du får kose deg på sofaen mens du venter;)

Er innmari tøft dette å gå overtid. Var absolutt ikke forberedt på at jeg kunne gå så lenge over term. 14 dager i morgen, blir satt i gang på mandag hvis ikke noe skjer før den tid.

I går kveld hadde jeg masse maserier fra 21.00 til ca.02.00, men de ga seg selvsagt...forferdelig nedtur. Kl. 04.00 ble jeg vekket av at hunden min sto MIDT i senga og skalv...han var da dårlig stakkar og kastet opp...herlig:( Kastet opp mange mange ganger etter dette, så 09.30 ble det tur til dyrlegen på meg sammen med moren min (gudskjelov at hun har ferie nå og kan hjelpe meg). Stakkars hunden min har muligens fått en rift i mellomgulvet etter et fall han hadde for 2 uker siden, så han er nå "innlagt" for dagen og jeg sitter og venter på at dyrlegen skal ringe meg. Gråt så fælt når jeg kom hjem, har det veldig vondt inni meg. Han er jo babyen min...

Nå har jeg fått sovet litt på sofaen og prøver å være optimistisk...ikke nødvendigvis rift han har fått, kan være så mye...ikke sikkert det er så stor rift og i såfall kan de operere. Huff...ikke lett å være optimistisk...

Det "verste" er at jeg tror at fødselen kan komme i gang når som helst nå for har hatt "rier" med halvtimes mellomrom, mye mensenmurringer og super vond rygg. Hvis det er noe galt med hunden min så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..

Sikkert mange som syns at jeg er helteit som bare sitter og bekymrer meg for hunden min, men du må nesten ha kjæledyr selv for å forstå hvor vondt det er å ha et dyr som er sykt og hvor maktesløs man føler seg.

Ble et veldig sutrete innlegg dette her, men hadde bare sutring på hjertet dessverre:(

Skrevet

Jeg melder meg herved inn i overtidsklubben. Terminen var i går.

Kjedelig vær er det også, så det blir litt tid foran macen om dagen...

Når jeg går på do, er det litt slim når jeg tørker meg..så det er jo et håp om at noe driver og skjer.

Jeg satser også på fullmånen i morgen!!!!!! Håper det blir junibarn på meg fremdeles...

Skrevet

Stakkars deg da Mammamilla ----det hadde jo vært typisk at det skjedde noe nå --med fødsel mener jeg-- når det egentlig ikke passer!! Men moren din kan sikkert ta seg av hunden - tror du ikke?

Spar på kreftene så godt du kan - du trenger dem til fødselen og tiden etterpå!!!

Prøv å sove litt du!

Huff ja dette er nervepirrende å gå sånn og bare vente!!

Lykke til med alt uansett!

Skrevet

Jeg skjønner godt at du bekymrer deg for hunden din, Mammamilla. Katten til Svigers døde i vinter. Jeg og Brutus hadde et nært og godt vennskap. Da jeg fikk vite at han var død, kjente jeg det fryktelig nedi magen. Jeg ble engstelig for fosteret, men det gikk bra. Håper hunden din kommer seg fort på beina og står der frisk og rask og loggrer med halen sin når du kommer hjem med bebi'n :-) Lykke til!!!

Skrevet

Daakar vofsen!!

Klart du er bekymra..jeg hadde ikke visst hva jeg skulle gjort hvis min "bebis" hadde blitt syk...

Håper det ordner seg og at han snart er frisk og rask!

:)

Skrevet

takk for koselige svar;)

Henta lillegutt hos dyrlegen 15.00 og fikk gudskjelov gode nyheter. Han har nok bare et mavevirus som vil gi seg om noen dager, i mellomtiden går han på strengt kosthold.

Deilig å ha ham hjemme igjen. Er utrolig letta, så for meg at hvis jeg fikk dårlige nyheter så ville jeg gå i fødsel der og da på dyreklinikken...he he;)

Føler meg mye bedre nå, er bare litt sliten. Blir nok sliten av å gå rundt og bekymre seg. Nå kommer sambo hjem hvert øyeblikk, og da skal vi kose oss med god fredagsmiddag hele family` n på snart 4;)

Ha en fin kveld damer!!

Skrevet

Godt å høre...gi ham litt extra oppmerksomhet da-helg og greier,hehe:o)

Ha en fin kveld:)

Skrevet

Myrnia!

Glemte å skrive i stad at alle kjerringråd er gitt opp her også...funker jo pokker meg ikke!!

Har testet alt som er mulig å teste minus lakserolje, den stod jeg glatt over;)

Hva med dere andre? Prøver dere fortsatt kjerringråd, i såfall hvilke?

Skrevet

hehe, mente eeeegentli vofsen, men jaja begge to da:-D

Skrevet

Har netopp hatt grøt med en halv boks kanel..ehm..jaja, var godt da:)

Skrevet

Jepp, ett medlem til her... Hadde termin på mandag, så jeg har jo ikke gått så lenge over termin. Men, det er jammen lenge nok!! Huff, er så lei av å vente... Er vel ikke den eneste som er det... hehe :)

Hadde håpet på at den lille skulle komme i dag. Det hadde vært så spesielt... Bestefar hadde bursdag den 29.06 og hvis det er en gutt så har vi lyst til å oppkalle han etter han. Men, det ser ikke ut til at det skjer noe i dag heller... Så det blir ikke slik jeg hadde håpet.

Men, jeg blir jo satt i gang den 09.07 hvis det ikke har skjedd noe innen den tid... Så det er bare å vente. Den lille kommer jo ut til slutt :)

Tenkte på det før i dag, at du store min som jeg gikk og ventet og håpet på å bli gravid. Og nå, som den skal ut, så venter jeg jo bare ennå mer... De er vanskelige å få inn og enda vanskligere å få ut... Det føles i hvertfall sånn ut i dag :(

Får håpe månen gjør sitt :D

Skrevet

Hm, det hørtes interessant ut...nei, jeg har gitt opp kjerringråd jeg...skal ikke begynne med sånt igjen...

Eller skal jeg?!?!

Skrevet

Hei!

jeg er fem dager over termin, fikk akupunkturnåler i dag for å se om kanskje det kan sette fortgang på sakene, kjenner ingenting enda, så det er ikke sikkert bebsen er klar enda. Ellers så tar jeg bringebærbladkapsler og stoler fullt og helt på at fullmånen i morgen skal få igang fødselen:-D

Gleder meg sånn til å se lille knøttet, gruer meg til smertene, men tenker ikke så mye på de som før pga at nå vil jeg bli FERDIG!!

Skrevet

Har prøvd akupunktur også-- hjalp ikke!!!

Prøver ikke lakserolje - er ikke SÅ desperat!! Litt for mye bivirkning spør du meg!

.....Men kanskje jeg skal være litt ekstra grei med gubben i kveld?!?! Sex er vist det eneste med dokumentert effekt i fht modning og igangsetting!

Skrevet

Nei, men hva med mini klyx kanskje? Hm, hørte at det kanskje kunne hjelpe, men er så innmari pysete jeg da, så vet ikke om jeg tør..hihi!

Sex er jo bra da...min kar sier sikkert ikke nei til det, men ryggen derimot, er ikke helt velvillig om dagen...auch:(

Hm, får se hva jeg orker/gidder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...