verdensbestegutt Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Noen som har vært der. Tenker spes på stranden, er det langgrunt eller dypt med en gang.
mammmamia ** Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Kjempe barnevennlig! :-) Super strand og herlig by, særlig gamlebyen!
EnJente_m_EnJente Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Skal dit 12 juli jeg, og lurer egentlig på det samme ! Var der da jeg var 13 år, men det eneste jeg husker er den Cri Cri øyen man ser fra stranden haha ! Og bryggen i Chania ! God hukommelse eeeh... Iallefall lurer jeg på det samme Hørt noe om et jumbosenter eller noe, hvor de har FULLT av barneting, hvor er det og hvordan kommer man seg dit ?!
verdensbestegutt Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 Vet ikke om vi skal bo i gamle eller ny byen, men er det flere strender i selve Platanias eller?
Motti Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Hei, har ikke bodd i Platanias, men i Agia Marina (ca 2 km østover, altså nærmere Chania) flere ganger. Vet at det kan være litt mer understrømmer til tider i Platanias, så vær obs på dette, særlig hvis det blåser og er bølger. Det er det ikke i Agia Marina, så hvis /når vi skal tilbake blir det nok Agia Marina en gang til. Men gled deg, det er et fint område, barnevennlig og mye å oppleve. Anbefaler tur til Elafonissos, Kretas Maldivene. Lei bil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå