Gå til innhold

Vi har bestemt navn.. men så tviler vi litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror heter Ruben...

Lillebror skal hete Tobias.. men så har vi lurt på Conrad.. det har vi lurt på siden vi ble gravide.. sambos bestefar hette det..

Hva synes dere?

Ruben&Tobias

eller

Ruben&Conrad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart Tobias! :)

men er jo litt kjekt med conrad, si oldefaren til babyen hetter det :)

men tobias er finest.

Skrevet

synes tobias er det fineste av de to jeg iallefall=)

Skrevet

Ville valgt Conrad jeg, ettersom Tobias er så mye brukt.

Men begge er fine. Trekk lodd!

Skrevet

Synes begge kombinasjonen var fine sammen!

Synes selv at det er moro å undersøke navn tilbake i generasjonene, så sånn sett så ville jeg vurdert Conrad....

Skrevet

Ville nok ha valgt Tobias, men begge er fine da.. når babyen er ute og har fått navnet sitt er som regel navnet helt riktig uansett:)

Skrevet

jeg personlig syns Conrad er utrolig stygt( ( meg og forloveren min pleier å tulle med at bebyen vår skal hete det og le litt) . SORRY. men jeg var ærlig nå.

Skrevet

Tobias synes jeg var kjempepent. Conrad var ikke fint..

Skrevet

Hvis du går inn på Statistisk Sentralbyrå, finner du hvor mange som heter det samme: http://www.ssb.no/navn/

Tobias er kjempe populært for tiden. Litt kjedelig hvis du roper på ungen din i barnehagen og det er 5 andre unger som svarer...

Conrad er et litt uvanlig navn nå til dags, noe som gjør det mer interessant. Dessuten er det veldig kjekt når barn er oppkalt etter andre i familien.

Skrevet

synes ikke conrad er noe fint.... ville valgt tobias.

Skrevet

jeg ville valgt Conrad (men med K) ;)

Skrevet

Ikke Tobias!!!!! Conrad er unikt, også litt rart, men veldig kult egentlig!!

Syns klart dere skal gå for det... :) dere kan jo vente å se hvordan han "ser ut".. kanskje kler han ene navnet bedre enn det andre, og da er det en smal sak!! ;)

Skrevet

Jeg hadde valgt Conrad, men så er jeg veldig fan av navn som ikke alle andre har også da...

Skrevet

Jeg vet om en polakk som heter Conrad...hehe...så jeg forbinder det med ustelte møkkete slitne polske arbeidere...

Skrevet

ååå Konrad so klart!!

Skrevet

Helt klart Conrad :)) Mye morsommere med spesielle navn, iallefall når de "betyr" noe.. Min mening da..

Skrevet

Conrad er kult, og samtidig slipper han å hete Tobias for det heter to til i klassen og tre-fire i barnehagen....

Tobais er fint navn, men veldig mye brukt nå de siste årene.

Skrevet

Du vet vel hva jeg vil si;o) Klart finest er jo Tobias:o)))) Syns det passer best sammen med Ruben også forresten...

Skrevet

Kansje dere bare skal vente å se til ungen kommer, så kansje dere finner ut der/får en følelse av at her har vi en Tobias, eller her har vi en Conrad. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...