Gå til innhold

Pokkers sommer! I dag er jeg lei:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut et sted. Det er nydelig vær og vi skal på ferie på hytten som er ved stranden. Seks måneder siden jeg fødte med keisersnitt og magen ser ut som et hel....! Strekkmerker, overheng og alt for mye fett. Har jo lyst å bade og sole meg, men TØR rett og slett ikke å kle av meg en fille. Er jo en del andre folk på stranden og... Vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Har trent og trent, men ikke noe resultat. Er jeg forfengelig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke mer forfengelig enn resten av oss, men syns du skal bade og sole deg likevel jeg... er jo bare 6 mnd siden fødsel, syns du er litt streng med selv jeg.

Skrevet

er 1,5 år siden min fødsel og hadde ikke ks,men ser ikke ut likevel:-(.Trøst deg med det...

Skrevet

Du er da ikke forfengelig..

Er da lov å være oppgitt over kroppen etter en fødsel...

Noen som har sagt at du går gravid i 9mnd og du burde gi kroppen din like lang tid på å hente inn seg..

Skrevet

her er det 9 mnd siden fødsel, og ser fortsatt ut som jeg går rundt med en ryggsekk full av fett på magen. den er 2delt, henger og full av strekkmerker. Trener daglig gjør jeg også. Her soler jeg meg kun på verandaen hjemme:(

Skrevet

Bad og sol deg og kooooos deg :) Du fortjener det :)

Skrevet

Det blir bedre etterhvert, og jeg forstår deg godt!

Jeg var heldig sist jeg var gravid men denne gangen ser det værre ut....får se når hun er ute.

Uansett, jeg har en kusine som har tatt laserbehandlinger på sine strekkmerker og de er faktisk helt borte. Men måtte mange behandlinger til...

Men det kan jo være en trøst, at det er mulig å gjøre noe med det om tiden ikke hjelper!!

Skrevet

Er laserbehandling vondt? Og veldig kostbart? Er egentlig overhenget som er værst syns jeg... Men må vel operasjon til for å ordne det. (om det ikke går seg til av seg selv)

Skrevet

Det koster en del ja, iallfall her i Oslo.

Men hun bor i kr.sand og det var det mye billigere igjen.

Tror det varierer veldig hvor mange behandlinger hver enkelt må ta, hun hadde blå store strekkmerker så hun trengte ganske mange behandlinger.

Når du har fått de barna du skal ha kan du jo vurdere å fikse "overhenget", men uansett så tror jeg du vil merke stor forskjell om 6 mnd til hvis du fortsetter å trene :-)

Før jeg ble gravid denne gangen var magen flat når jeg sto oppreist, satt jeg meg var det en masse overflødig ikke så stram hud...kjipt :-(

Skrevet

Syns ikke du er forfengelig jeg, i alle fall ikke mer enn resten av kvinneheten som er "merket på kroppen" etter svangerskap og fødsel. Har sluppet unna de verste strekkmerkene selv, men fått "overheng" som jeg ikke blir helt kvitt. Men o'himmel - jeg har funnet en strand hvor alle andre damer er som meg! Bare strekkmerker og bulemager og hengepupper så langt øyet kan se *ler* - faktisk utrolig befriende. Og pappaer som løper etter unga sine og hjelper å lete etter rumpetroll. Slapper man ikke fullt så godt av blant de andre så går det fint an å sprade rundt i singlet og bikinibukse eller liten shorts/skjørt. Og nyyyte finværet. Og hvis andre er som meg så er det ingen som kikker på magen din alikevel ;o) (ikke for å bagatellisere følelsene altså).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...