Felix&Lurifax Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg låner en lekegrind av ei venninne, men tenkte jeg like så godt kunne kjøpe den. Hvor mye skal jeg gi? den er litt over to år gammel og har vært brukt på to unger, med litt små slitasje her og der, men er veldig fin. Hva koster egentlig en ny en? Ka dokk tru?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 På finn.no selges de fra 200,- 500,- og oppover.. Spørs jo om det er bare av tre eller sånn nett..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Vi kjøpte vår på Happyland Svinesund for 699,- Det var inkl. polstret matte i bunnen.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Rundt en 12-1300kr i den normale størrelsen (100x100cm). Kan få til rundt 800krr også, men i liten størrelse. Vi kjøpte vår på Barnas Hus forrige uke. Kjøpte da med teppe også som hadde kantbeskytter på alle sider.Utrolig nydelig teppe. Hele greia kom på nesten 2000kr, men den er en super innvestering for mini elsker å sitter oppe i den og leke. Skal du kjøpe en brukt med litt småskader ville jeg gitt enn 4-500kr kanskje. Det er det de selger dem for på FINN i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå