selfangerkjerringa Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Tenkte plutselig på teksten til sangen "E6" av DDE (gudene vet hvorfor) og jammen begynner jeg ikke å grine en skvett... trodde man ikke kunne skylde på ammehormoner 6mnd etter fødsel? Er jeg blitt rablende gal, rett og slett? *grøss*
mayaya Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 hahahaha *kanskje ligg det nånn i arman heinnes no....*
firemerkersmør Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har også gjort det, og det er pinlig........
selfangerkjerringa Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 jess.... *snufse*... "kanskje kjenne nånn varmen hennes no..."
mayaya Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 men hallo, har du egentlig tid til å være her nå, ka-ping??
katlinka Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Du så ikke på tv2 igår? Syns å huske at jeg hørte DDE på det der sommerprogrammet de har der... hehe...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Jeg gråter og av den sangen, men det var først etter at jeg fikk barn. De er nå 5 og 1 år, men gråter en skvett ennå jeg da.....
smakk Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Vesla mi er 14 mnd, og i helga begynte jeg å gråte pga en musikkvideo hvor en liten jente så litt trist ut. Jeg har aldri vært av den sippete typen, men det begynner å ane meg at jeg kan være "ødelagt" for livet gitt... ;o)
3 blå Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Jeg også griner når jeg hører E6... hihi Jeg har jo hørt den sangen i mange år, men etter jeg og kjæresten ble sammen (han er trønder) har DDE blitt innført på en del fester... Jeg leita opp teksten på nettet og når jeg faktisk skjønte at han parkerte utenfor sykehuset og fant fødestua begynte jeg å stortute. Haha, jeg har alltid trodd at dama har vært utro og at han må skynte seg hjem for å se hvem hun er sammen med... *flau*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå