Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Siste tiden, ca . 2 mnd, nektet barna å dra til pappaen sin. De var ordentlig lei seg, det var ingen trass liksom . Og i dag da jeg snakket med eldste datteren min og prøvde å forklare at hun skal til pappa i dag, så endelig sa hun at pappa pleier å slå henne på fingrene, hvis hun gjør noe galt! Jeg er så sint og lei meg samtidig! Han kan vel ikke slå dem?!! Vi har null kontakt, så jeg kan heller ikke spørre han, han tar ikke tlf. Alt foregår via advokater. Hva skal jeg gjøre? Hvem skal jeg kontakte? jeg skal på jobb i kveld, så de må dessverre til pappaen sin. Hater at de skal til han, men det er ingen som kan ta dem. Og jeg som trodde at han var en god pappa for barna våre.. Hilsen en veldig lei seg mamma..
så var vi 4 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hvis dette stemmer kan du anmelde han for barnemishandling, fysisk avstraffelse er helt ulovlig etter norsk lov. Men for barnas skyld er det vel kanskje best at du tar det opp med advokaten din, og jeg ville ikke sendt de avgårde i dag. Vel vitende om at han driver og slår de på hendene hvis de gjør noe galt kunne ikke jeg sendt de dit, og jeg ser du skriver ingen andre kan ta de, men ring advokaten din og snakk med han/henne om dette for det er ikke holdbart å sende barn til mishandling (og ALL fysisk avstraffelse er mishandling). Håper virkelig det ordner seg for dere.
bærtæ Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg ville heller ikke sendt barna til denne pappa`n i kveld. Dette må du få klarhet i så ta kontakt med advokaten din. Helt horribelt at noen bruker slike metoder..
Sabina og gjengen Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg hadde ikke latt barna dra til pappaen sin ikveld, men få en klarhet i det, barn kan jo ofte tokle ting litt annerledes enn det er, mulig faren knipser eller "prikker" dem på fingrene. Altså det er ikke akseptabelt uansett, men ordet slå høres fælt ut. Ring jobben din og vær syk, ring advokaten din med en gang for å gi info om dette her. Følg advokatens råd. Er mitt tips. Jeg hadde ike sendt avgårde mitt barn uten å vite nøyaktig hva dette dreier seg om. Håper det ordner seg for deg;) Hvor gamle er barna dine? Hvis du mååå på jobben ikveld kan jeg godt passe dem, send meg ei pm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå