Gå til innhold

Noe klart?


mamma_til_2 _snart :)

Anbefalte innlegg

Forrige gang var senga redd opp, stelleplassen klar med bleier og alt og kommoden klar med klær lenge før fødselen, nå? Det eneste som vitner om at det skal komme ei lita tulle er en stor mage og sliten mamma.. Men det er jo bare å sette i gang.. :) De sier terminen er 15 august, men er nå sikker på at det er mensterminen 2 august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe samme her... Alle sa at jeg bare skulle vente til slutten, så ville jeg få "redetrangen".... men den gang ei... Det står riktignok en seng klar som mormor har redd opp, men ellers er det lite redetrang hos meg gitt...Har 6 uker igjen, så kanskje den kommer ?? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt ny madrass til simo vogna of funnet frem det minste tøyet fra storesøster, men jeg har ikke satt sammen vugga eller vasket klærene ennå. Har heller ikke pakket min bag. Men jeg har vel et par uker på meg tenker jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt vogn og noen få klær. Og noen smokker. Det er vel omtrent det hele!

Men fra nå har jeg sommerferie, og bare jeg får et par dagers hvile på meg, så har jeg planer om å få gjort det jeg bør. Men sykehusbaggen..nei, så klar føler jeg meg langtifra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... kjenner meg igjen HI, vi venter også nr 2.

Kommer det jente, har vi endel arvegods på lager, men kommer det gutt blir det rosa tøy på han den første uka:-)

Kjøpetrangen kommer vel smygende når jeg går ut i permisjon....

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nesten ingenting klart her... kjøpt litt klær bare, og ellers vogn og diverse etter storesøster :o)

Ikke leilighet heller her, he he, bor midlertidig et sted nå i 5 uker... så dette kan bli festlig ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...