Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an... Vet ikke om noen husker meg igjen for to dager siden hvor jeg skrev at Nav ikke hadde fått inntekstopplysninger og kunne ikke betale meg sykepenger uten grunnlag fra arbeidsgiver, selv om arbeidsgiver hadde sendt dem... Jeg sendte en sint mail til NAv og fikk svar idag om at de ville hjelpe meg og det syns jeg jo er positivt så jeg slipper gå hel måned uten penger, som de mente var eneste løsning først. Hjelper å kjefte litt... Joda nå skulle de hjelpe, de fant hvis inntektsopplysningene likevel.... Men når det er sagt får jeg nå bare for halve måneden ettersom de kun finner den ene sykemeldingen.. Den andre hadde de ikke. Den andre sykemeldingen leverte jeg direkte til nav selv. Jeg leverte faktisk to konvolutter, en merket foreldrepengegrunnlag og en sykemelding. Da har de vel også rotet vekk foreldrepengekravet også da tenker jeg....blir så oppgitt, nå har jeg ringt legen og bedt om ny sykemelding og får levere denne til Nav på mandag. Denne gangen skal jeg be om kvittering for at jeg har levert noe...er jo helt håpløst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,jeg kan ikke annet enn å glise når jeg ser NAV i overskrifta...

Håper det ordner seg for deg nå:)

Jeg har litt pes med de jeg og,men det er fordi at jeg må gå til NAV i 2 andre kommuner(en i trygdesaker og en i arbeidssaker)siden jeg er inngifta.. Men jeg overlever det. Må bare ta det med et smil og belage meg på telefonsamtaler i trygdesaker(gidder ikke å sitte på bussen i halvannen time altså..) og busstur i arbeidssaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...