Gå til innhold

Beltestropper og sånn "stang" til acta craco....

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Går det ann og kjøpe det løst? Saken er at jeg har setet, men xen har de beltene som skal rundt sete foran (når det står bakovervendt), og den stanga. Jeg vil gjerne bruke dette setet på nr 2 også, men han gir det IKKE fra seg (kan jeg igrunn skjønne...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stroppene får du kjøpt løst, men er usikker på om du får kjøpt benet løst..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hmm. oki... Får vel ta turen innom en forhandler en dag og høre da. Er jo en stund til det setet skal taes i bruk, siden lillemann ikke er født enda, men kan jo være greit og ordne før de går ut av produksjon :P

Skrevet

Ja det er nok lurt =)

Skrevet

Er stort sett ikke noe problem det, bare ta kontakr med noen som selger Akta Graco, f.eks Baby Shop, så skal du se det ordner seg ;-)

Koster som regel en liten formue da.

De forankringsselene tror jeg de ofte har i butikken fordi mange kjøper ekstra par for å ha i bil nr to. Støttebenet må du helt sikkert bestille.

Skrevet

Forankringsselene koster 150 kr, mens støttebenet tror jeg ikke selges løst, da må du evt ta kontakt med Stera (Akta i Norge) og høre..!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oki! Tusen takk!! :) 150 kr er da ikke mye for litt sikkerhet i bil :o) Skal vel klare utgiftene på den stanga også, med mindre den koster mer enn et nytt sete :o)

Skrevet

Har jobbet i utstyrsbutikk selv og bestilt støtteben til ulike bilstoler, så er så og si 100 % sikker på at du også får fra Akta Graco. Er jo noe de tjener penger på, og mange foreldre som roter det bort i mellomtiden mens poden har sittet forovervendt og nestemann skal bruke det bakovervendt ;-)

Skrevet

Nei, overhodet ikke! For sikkerheten i bilen betaler jeg det det koster :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oki :) Vet du hvor mye de koster og da, sånn ca?

Skrevet

Mente jo ikke at man skal ta kostnader foran sikkerhet i bil, er veldig opptatt av at barn sikres riktig i bil og ønsker kun det beste for snuppa mi. Bilsikkerhet var mitt hjertebarn da jeg jobbet med det ;-)

Ville bare slenge med som en kommentar at slikt ekstrautstyr ofte er dyrere enn det smaker. Som f.eks at kalesjer til vogner fort koster en 2500 kr. Da klarer man ofte å holde ut med den falmede kalesjen eller heller kjøpe ny vogn. Men dette ble litt på siden. Hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe :) nei, selvfølgelig skal man ikke bry seg om kostnadene, men jeg gidder ikke kjøpe en sånn stang dersom den koster feks 500 kr mindre enn et nytt sete :o) Derfor lurte jeg litt på om noen vet hva det koster?

2500 for en ny kalesje??? nei takke seg til! Men man trenger ikke en strøken vogn for sikkereheten heller :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

300? ikke mer? Nei, da var det jo ikke en liten formue engang (jo, i lommeboka mi, men sambo får betale) hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...