Gå til innhold

Nå er siden min oppdatert med nye dies!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg jobber jeg med å lage blogg hvor jeg skal legge ut layouter og kort. Adressen kommer...

Skrevet

Ettersom jeg stadig er innom siden din for å se hvilke dies du har, (må seog få bestilt noen hos deg snart) oppdaget jeg det her på onsdag.

Går ut fra at de nye var de du bestilte fra nettbutikken til bikuben?

Nå skal jeg være tv- slave hvis ikke skulle jge ha skrevet litt mer.

Ha ne god helg Trolltussa til deg og familien. Ta noen fine bilder som egner seg til scrapebookingen.

Skrevet

Neida, har enda flere nå ;)

Og jeg har gjort litt om på layouten slik at det er lettere å få oversikt.

De nyeste er tre revolution-dies (kjempetøffe adornments og en scalloped frame). Til tanga har jeg kjøpt et skjell, et fyrtårn, en tekanne, lønneblad + de nyeste diesene Summer of Fun. Det er kanskje disse du så på onsdag. Resten la jeg ut i dag.

Og jeg har Silhouette. SÅ nå har jeg virkelig investert!!!

En riktig god helg til deg også! :-)

(Jeg har forresten tatt noen fine bilder forrige helg, og scrappet en side. Den ligger under konkurranser på forumet til Scraphaugen, så jeg får ikke lov å publisere andre steder før konkurransen er ferdig. Men den kan altså ses der.)

Skrevet

Jeg kjøpte QuicKutz-tang i dag, så jeg er veldig ny i det her..

Bare lurer, hva er revolution dies?

Skrevet

Jeg måtte selvsagt inn og "beundre" de nye diesene dine etter at du sa du hadde oppdatert igjen. Var jo tydelig en ny oppdatering til du hadde tatt.

Men Jeg er litt "sur" jeg likte IKKE at du har tatt bort kortene og scrapp sidene du hadde i den gamle oppdateringen din så jeg ser feem til at du lager ferdig bloggen din 8 vet ikke helt hva det er men regner med at det også er en type hjemmeside)

Jeg har blitt litt smittet av deg har kjøpt flere nye dies nå de siste mnd. og har en bestilling på 4 nå hos Bikuben. Tok da 4 av de som er gått ut.

Har i grunnen funnet ut at det også er lurt å lage opp noen i forskjellige farger slik at når man setter seg ned for å scrappe har man litt å velge i, i stede for å begynne å lage der og da. Noen er det jo ganske mye "klipping" + montering på for å få de ferdige.

Hi Hi etter at du skrev i ett innlegg at du brukte blomsten til julestjerna omtrent til alt mulig, fant jeg ut at den var det greit å skaffe seg.

Har brukt mye blomster å pynte med når jeg ahr scrappet albumet til snuppa. Så noen nye gjør jo ingen ting.

Trenger derimot noen blader til alle blomstene og der har jeg litt problemer med hvilke jeg skal kjøpe, så det blitr vel å ta en tur fysisk til bikuben og studere litt .

Omsider har jeg nemlig klart å komme meg dit, men da hadde jeg først vært på Hennesfritig på Fjellhamar og handlet + bestilt fra nettet. Så jeg ble nesten kvalm når jeg kom inn i butikken og så hvilket utvalg det var der. De må jo ha omtrent alle som er i salg til Quick kuts tanga.

Kommer garantert til å gå litt penger der neste gang jeg tar turen innom.

Skrevet

Huff dette ble langt!

Skrevet

Tro meg, det er skummelt å bo nært Bikuben! Når jeg er på shopping, er jeg på Strømmen... Skummelt, skummelt!!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...