Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Reisetrillen vår ble stjålet, og nå må vi kjøpe ny.

Har dere noen anbefalinger?

Jeg har kanskje litt høye krav men jeg vil hvertfall gjerne at ryggen kan legges litt ned, at den skal være god å trille og god for barnet. Han blir to i september, men er veldig liten for alderen 78 cm... den bør helst vare ut vognalder. Jeg er i utgangspunktet ikke klar for å betale noe særlig mer enn 1500 kr.

Har selv tittet litt på troller swing og troller smarty. Erfaringer?

Noen andre tips?

Setter veldig stor pris på svar da jeg nå er helt opphengt i dette.......og egentlig er lei min egen beslutningsvegring......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er viktig for deg da? At den blir veldig liten? Eller at den er solid og stabil? Eller liker du best trehjulinger? Jeg kommer gjerne med tips, men da må jeg vite litt mer om behovet først. Det er jo en vognjungel der ute...

Skrevet

Vi kjøpte Graco reisetrille da tulle ble født brukt den masse. Tar ikke noe plass i bilen og tulla sover godt i den.

Skrevet

vi har denne - men det spørs om du synes den er for stor? den koster 1495,- her men har sett den på kampanje hos Babyshop (tror jeg) til 1299,-. Den tar ganske liten plass når du legger den sammen og kjapt tar av hjula.

www.mamut.com/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=barnevogna&gid=39

i tillegg har vi denne, som kan legges i skiboksen;

http://www.gooba.no/index.php?findObject=true&artId=1698

Skrevet

Hei ja.

Den instep vogna så veldig fin ut da.

Jeg vil gjerne ha tips ja. Tror vel egentlig helst jeg vil ha noe som er litt mer ordentlig enn en typisk paraplytrille, men det er kanskje vanskelig å finne til rundt 1500?

Jeg synes tregjulinger er veldig fine, men har hørt at de er veldig ustabile? Hvis du har noen å anbefale tar jeg gjerne mot tips på det!

Det viktigste for meg er vel egentlig at den er komfortabel å trille for meg og god å ligge og sitte i for barnet, og at den ikke er alt for tung og stor. Nå er den andre vognen jeg har en Brio duo vogn da, så det er vel ikke så veldig vanskelig å være mindre og lettere enn det.

Ja, også er jeg altså ikke interessert i å betale alt for mye...

Var det ok spesifisert?

Skrevet

Emmaljunga Scooter,super vogn.Den får du brukt til rundt 1500,-

Skrevet

Jeg har en gt-trille som har 3 hjul , og den er stor og god , og utrolig god å trille. Litt lealaus kanskje , pga at når den legges ned blir den temmelig liten. Jeg får den lett inn i min lille bil , særlig om de store bakhjulene tas av. Ga 1200 for den på tilbud i fjor.

Har en Carena med 4 hjul også , for trodde 3hjulingen ikke ville like seg i snøen her på hedemarken... Den er stivere og tyngre , men også stødigere. Ga 990 for den i høst.Den kan legge ryggen flatt , mens GT kan legge ryggen svakt skrådd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...