Gå til innhold

Noen som har tips til en romantisk kveld??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en fantastisk gutt paa 4 mnd med en fantastisk samboer, men foler at etter gutten kom, har det blitt lite tid til parforholdet. Det hjelper ikke at vi ikke har noen til aa hjelpe oss med barnevakt her vi bor. Derfor har jeg lyst til aa ha en romantisk kveld hjemme i egen leilighet, og lurer paa om noen har noen bra forslag?? Er jo saa viktig aa ta vare paa hverandre ogsaa!!#)

Takker for alle svar, gjerne litt kreative, hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en stor fan av å sitte på balkongen under et teppe om kvelden og nyte noe godt å drikke sammen med min kjære (alt fra varm kakao til et glass vin).

 

Gjerne lage en god middag mens han tar og steller og legger gutten. Litt dempet lys, og en TV fri kveld.

Enten favoritt maten hans, eller noe fingermat som tar lang tid å spise (slik at dere kan sitte og snakke sammen)

 

Vi liker å spille spill (kort, domino, brett spill, etc.)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klassiske er jo selvfølgelig middag med god drikke osv. Hvis dere liker det, er det jo fullt mulig å bestille noe f.eks kinesisk eller noe, sånn at dere får mer tid til å bare være dere sammen.

 

Er ikke alle som har ekstremt mye tid til å lage mat og slikt med småbarn :)

 

Vær litt obs på hva han syns er romantisk. Vet ikke om du har hørt om kjærlighetsspråkene, men vi merker ihvertfall godt til at vi har forskjellige ting vi syns er romantisk her i huset. Jeg syns at roser og gode ord er veldig romantisk. Han bryr seg knapt om rosene, men syns det er utrolig romantisk at jeg tok meg tid til å lage noe ekstra god mat til han, eller valge det som er HANS favoritt. Jeg syns at levende lys og dempet belysning ellers er veldig romantisk, mens han syns bare det er håpløst å se hva han spiser uten skikkelig lys ;) (håpløs praktikker - ikke alltid en trenger å se alt da ;), mens han syns det er veldig romantisk om jeg pynter meg for han, fordi jeg ikke er så ivrig med sminke og sånt vanligvis, blir det jo litt ekstra spesielt og han vet jeg gjør det for han.

 

Vi leker oss innimellom med noen små terninger vi har fra kondomeriet. Ikke noe veldig nasty greier, bare koselige kombinasjoner som "kiss nipple" "massage neck" osv ;) bytter på å trille og tar en liten stund å "oppfyller terningene" på den andre. Trenger ikke ende med sex for at det skal være romantisk (men du kan jo risikere det er det dere ender opp med å ville ;) )

 

så mitt råd blir egentlig bare: prøv å lag kvelden litt etter din kjæres inntrykk av romantisk, hva nå enn det skulle være, slapp av og nyt hverandres selskap, dere er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...