Stolt mamma Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal en liten ferietur til Sande i sommer.. og tenkte å ta toget.. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om det går an å få leid et barnesete til bil noe sted i Sande.. Venninna mi har ikke barn og visse heller ikke om noen som hun kunne låne av.. Hadde vært så kjekt å slippe å dra med barnesete i tillegg til vogn og alt annet man må ha med..
Nicita73 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har bodd i Sande, og det finnes nok ingen steder hvor du får leid sete, men det er bare 10 minutters kjøretur til Drammen, og hos Gerd Martinsen får du nok leid et sete vil jeg tro.www.gerdmartinsen.no
Stolt mamma Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Tusen takk for svar Da skal jeg sjekke der
pøber´n & je Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Nå går det jo ikke tog i den retningen etter Drammen stasjon før langt ute i Juli. Bare så du er obs på det
Stolt mamma Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 ok - ser det står det med knøttlita skrift på tabellen min her... Men det går visst buss så da ordner det seg vel tenker jeg Takk for at du sa ifra
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 jeg skal til sande til tirsdag (svigers bor der og de skal passe tulla en uke) men er ikke sikker hvor du kan få leid barnesete. jeg tok toget fra sandnes og til drammen med barnesete blant alt det andre jeg måtte ha med meg!
Stolt mamma Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har fått tak i barnesete i Drammen. Venninna mi henter det.. Togbanen er stengt mellom Oslo og Drammen hele juli.. så venninna mi henter meg i Oslo.. så slipper jeg å bytte til buss.. Så da ordner alt seg heldigvis.. Hadde nok klart å få med meg både sete,vogn og oppakning, men kan jeg unngå det så er det veldig greit syns jeg Snuppa mi er 1,5år og har det fryktelig travelt..så det blir nok å passe på for ei som ikke er vant til å ta toget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå