Gå til innhold

Oktober: Sover deres små nurk godt om natten?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Aleksander har begynt å våkne mange ganger, begynner gjerne 1-2 time etter at vi har lagt han, våkner og småsutrer, står på alle fire i senga, vi legger han ned igjen, gir han smokken og han sovner igjen.

Dette skjer gjerne 5-6 ganger fra vi legger han og natten igjennom, slitsomt for jeg sovner ikke så fort igjen, og da blir det lite søvn i løpet av natten.

Det er vel mye som skjer i denne lille kroppen nå, og det er kanskje grunne for urolighetene, derfor hører jeg litt med dere, som har barn på samme alder:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at i denne alderen så kan de begynne å få "mareritt", og derfor bli ganske urolige om natten. Caroline har hatt flere ganger der hun har våknet etter et par timer og vært ganske oppskaket. Hun hikster og det er litt vanskelig å roe henne ned.

 

Jeg har to eldre barn og det har vært det samme med dem. Det har bare vart en kort periode så jeg håper det ikke varer så lenge denne gangen heller:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Hadde det samme problemet med Julie for ca 14 dager siden som varte i 2 mnd ca. Hun var mye urolig, og gråt mye i søvne.

Da måtte jeg ta henne opp og roe henne og legge henne ned igjen. virket nesten som om hun hadde drømt noe vondt, og et annet problem var at hun skulle snu seg på magen og fikk ikke til å sove videre der og hun ville reise seg opp i sengen men så kjøpte vi pose som hun ligger i nå og da har vi ikke det problemet lenger. Men nå har hun roet seg og håper det ikke kommer tilbake. Har hørt at det er normalt at de er urolige i denne alderen det blir bedre når de runder 9 mnd. Så vi får krysse fingrene å håpe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho lillemor har hatt 3-4 netter hvor ho våkner presis kl 4 av hyling...! så kommer ho inn til oss og da skal ho utforske og stille seg opp i senga for å kunne få oversikt over ALT som skjer!... så regner med at det bare er henne som er uthvilt. Gleder meg ikke til at ho får mareritt... ser det for meg...

 

"jeg sitter i sofaen og skriker NEEEEI NEEEEEI NEEEEEI, og så kommer pappa'n hennes inn i stua og sier NEI"

 

mareritt delouxe! :-P (ho skriker når vi sier nei! :S)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis sover snuppa godt om natta enda! Legger henne mellom 19 og 22, og hun sover til mellom 07 og 12.30 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas har sovet urolig om nettene helt siden han ble født. Er inne flere ganger før jeg legger meg, og flere ganger på natten. Avogtil er han våken i 1-2 timer. Begynner å bli litt slitsom å ikke få mer enn 3 til 4 timers søvn i strekk. Men det vokser det vel av seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leon sover fra 19.00-08.00. Har gjort det siden han var 4 mnd. Det er selvfølgelig netter der han er urolig pga tenner osv....

Akkuratt nå er han inne i en god periode og sover rundt uten en lyd=) Herlig=) Også er han blid som en fugl om morgenen..uthvilt og god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...