Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 jeg har lest på nettstedet,men det fortalte meg ingenting, annet enn forskjellen i pris.. så jeg spør her: hva er det babycomp og ladycomp forteller dere som pearly ikke forteller? hva er forskjellen rett og slett.
tudeluuu Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har selv babycomp. Den måler temperatur, registrerer EL, du kan registrere samleie i forb. m å planlegge å bli gravid, og den vil registrere om samleiet er nært nok EL, og anslå hvilket kjønn det er mest sannsynlig at det blir utifra hvilken dag du hadde samleie, som klaffet best i forhold til EL. Og den vil også mistenker og bekrefter graviditet. Utifra hva jeg har forstått gjør Ladycomp dette: måler temp. Registrerer EL, kan mistenke graviditet dersom mensen uteblir, og bekrefte graviditet dersom mensen uteblir videre.. Denne fungerer altså ikke som en planlegger i forhold til det å bli gravid, men så koster også babycompen et par tusen ekstra, så det spørs hvor viktig du synes det er! Håper dette var svar på det du lurte på =)
Gjest Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 jepp veldig bra svar:) da gjenstår det bare å vite hva pearly viser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå