snurrebolla Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Er det vanlig med "mensmurringer" sånn de siste ukene? Tror jeg har lest noe om det før her inne, men husker ikke. Er i uke 37. Noen som vet?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Ja det er det etter det jeg har forstått. Et godt tegn. Du kan jo føde nårsomhelst nå
snurrebolla Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Godt å høre. Ingen grunn til bekymring da :-) Håper han venter et par uker til.. har en del jeg må ordne
Nemijenta Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Har selv hatt mensmurringer i flere uke, spesielt ille mellomkl 4-6 om natta, med ryggsmerter også. Er nå i uke 34. Jordmor sier det er helt normalt, og at jeg kun skal ringe føden når jeg ikke klarer å distrahere meg bort fra smerten, eller hvis den gjør at jeg ikke får sovnet inn om kvelden. Jenta mi ligger helt nede i bekkenet, og jeg har jo kjent at hun har kommet dit, for å si det sånn. Masse ilende smerter i tillegg til mensmurringene. I beste fall kommer hun 2 uker før termin og ikke 2 uker etter, tenker jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå