Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er normalt? I går tidlig når jeg var ferdig i dusjen, kjente jeg at jeg ble lettere og lettere i hodet. Ubehagelig. Endte opp på baderomsgulvet i fosterstilling. Det gikk heldigvis over, men må si at det ikke er særlig ålreit dersom jeg er alene hjemme. Det var jeg heldigvis ikke i går. Så min kjære kom med drikke og gode råd. :) Jeg tar jerntabletter, bør jeg tenke på noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det likedan.. Har lavt blodtrykk så det kan være grunnen til at du også er svimmel?

Jeg har fått beskjed om å stå opp langsomt fra senga. Også må jeg spise og drikke ofte...

Skrevet

jeg er sykemeldt nå pga svimmelhet... kjenner det omtrent hele tiden. lett i hodet og skikkelig kvalm... går som regel greit, men må hvile OFTE... jeg hadde ikke noe særlig lavt BT på kontroll på onsdag 110/55. men legen er bekymret for jern/folsyre/b-vitamin verdiene ikke vil holde seg stabile selv om jeg går på tabletter

har alltid hatt dårlig med jern, og etter første mann har jeg hatt konstant mangel på folsyre:-( kjedelig. spiser normalt å alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...