LindaM_ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg bare lurer på om det er normalt? I går tidlig når jeg var ferdig i dusjen, kjente jeg at jeg ble lettere og lettere i hodet. Ubehagelig. Endte opp på baderomsgulvet i fosterstilling. Det gikk heldigvis over, men må si at det ikke er særlig ålreit dersom jeg er alene hjemme. Det var jeg heldigvis ikke i går. Så min kjære kom med drikke og gode råd. Jeg tar jerntabletter, bør jeg tenke på noe annet?
Minigull07/11 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har det likedan.. Har lavt blodtrykk så det kan være grunnen til at du også er svimmel? Jeg har fått beskjed om å stå opp langsomt fra senga. Også må jeg spise og drikke ofte...
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 jeg er sykemeldt nå pga svimmelhet... kjenner det omtrent hele tiden. lett i hodet og skikkelig kvalm... går som regel greit, men må hvile OFTE... jeg hadde ikke noe særlig lavt BT på kontroll på onsdag 110/55. men legen er bekymret for jern/folsyre/b-vitamin verdiene ikke vil holde seg stabile selv om jeg går på tabletter har alltid hatt dårlig med jern, og etter første mann har jeg hatt konstant mangel på folsyre:-( kjedelig. spiser normalt å alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå