Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg kom på at det er en måned til termin!! 1 MÅNED!!!

oi oi... e eg klar for dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg vett... kjempeskummel følelse atte da går så fort!!!

Skrevet

off, ja, men e jo litt deili å bli ferdig..

men begynne å kvir meg litt.. til fødsel å kordan det blir etterpå..

Skrevet

Må kje kvi deg. Prøv å finn ut måtar å jera da lettare på i staden for. Les om pusteteknikkar, å prøv å ha klart for deg koss du vil atte da skal fåregå. Da hjelpte meg jaffal. Har snakkt me maen om ka eg vil han skal jera, å ka eg kan ha lysst te. Kvir meg ikkje lenger eg :-)

Skrevet

hmm ikkje dårlige ide.. :)

men blir nok litt meir letta når eg å typen skal til jm for å snakke om fødsel.. :)

Skrevet

Håpa da :-)

Trur da luraste e å prøva å ikkje få panikk. E nåken så får heilt hetto å berre grine.... Da kan jo kje hjelpa på nåken måte. Eg trur da går an å kontrollera dei verste smerte me å pusta rett jaffal....

E jo kje sikkert, men så lenge eg går rondt å trur da så e jo da fint for meg...

c",)

Skrevet

hehe.. ja, har ikkje panikk, berre kvir meg litt.. er veeldi sånn så tar det som det kommer... :)

men lurer berre på alt :P men har liksom ikkje nåken spørsmål. hehe..

Skrevet

eg sjønna akkurat ka du meina!

Men da eg tenkte på va atte da e mången så får panikk når da sette i gong. Av den enkle grunn atte di ikkje vett ka di går te... Skal jaffal prøva å ha forberedt meg på da eg kan før eg kjeme so långt. Berre tenk atte du skal prøva å vara "sjef" heila tio å atte da faktisk e ditta me e lagde for å jera :-)

Skrevet

ja, det er det nok.. eg har advart typen, i tilfelle eg får panikk.. sat ka han skal gjera å sånn ;) hehe..

skal du til jm for å forberde deg? i og med at det ikkje er sv.skaps kurs her på bømlo?

me skal den 16 juli :)

Skrevet

Skal eg sikker...

Har gått te jm her i byn eg. Men no e da kjempelenge si eg har vore. Har bestillt time på bømlo den 16. faktisk, men da e berre sånn vanli kontroll. Vil jo forbereda meg litt, men eg har hørrt atte hu jm på bømlo e litt snodige, så eg gleda meg kje sånn veldi te da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...