Poteto Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 eg kom på at det er en måned til termin!! 1 MÅNED!!! oi oi... e eg klar for dette??
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 eg vett... kjempeskummel følelse atte da går så fort!!!
Poteto Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 off, ja, men e jo litt deili å bli ferdig.. men begynne å kvir meg litt.. til fødsel å kordan det blir etterpå..
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Må kje kvi deg. Prøv å finn ut måtar å jera da lettare på i staden for. Les om pusteteknikkar, å prøv å ha klart for deg koss du vil atte da skal fåregå. Da hjelpte meg jaffal. Har snakkt me maen om ka eg vil han skal jera, å ka eg kan ha lysst te. Kvir meg ikkje lenger eg :-)
Poteto Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 hmm ikkje dårlige ide.. men blir nok litt meir letta når eg å typen skal til jm for å snakke om fødsel..
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Håpa da :-) Trur da luraste e å prøva å ikkje få panikk. E nåken så får heilt hetto å berre grine.... Da kan jo kje hjelpa på nåken måte. Eg trur da går an å kontrollera dei verste smerte me å pusta rett jaffal.... E jo kje sikkert, men så lenge eg går rondt å trur da så e jo da fint for meg... c",)
Poteto Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2007 hehe.. ja, har ikkje panikk, berre kvir meg litt.. er veeldi sånn så tar det som det kommer... men lurer berre på alt men har liksom ikkje nåken spørsmål. hehe..
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 eg sjønna akkurat ka du meina! Men da eg tenkte på va atte da e mången så får panikk når da sette i gong. Av den enkle grunn atte di ikkje vett ka di går te... Skal jaffal prøva å ha forberedt meg på da eg kan før eg kjeme so långt. Berre tenk atte du skal prøva å vara "sjef" heila tio å atte da faktisk e ditta me e lagde for å jera :-)
Poteto Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2007 ja, det er det nok.. eg har advart typen, i tilfelle eg får panikk.. sat ka han skal gjera å sånn hehe.. skal du til jm for å forberde deg? i og med at det ikkje er sv.skaps kurs her på bømlo? me skal den 16 juli
Miss L å di Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Skal eg sikker... Har gått te jm her i byn eg. Men no e da kjempelenge si eg har vore. Har bestillt time på bømlo den 16. faktisk, men da e berre sånn vanli kontroll. Vil jo forbereda meg litt, men eg har hørrt atte hu jm på bømlo e litt snodige, så eg gleda meg kje sånn veldi te da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå