Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Det er noen unge mødre som er så sinnsykt fjortis, får helt hakeslepp jeg. På en profil jeg har sett her på DiB hadde ei skrevet "vil du bli kompis med meg, ta meg med ut på byen og gi meg noe å drikke, vil du derimot ha meg som fiende, antyd at jeg ikke kan ta meg av ungen min og tru meg med bv" Det er bare en ung mor som kan få seg til å skrive noe så inn i granskauen åndssvakt! Er selv ung mor, men herregud. Får lyst å lyve på alderen jeg.
supergyda Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Du kan jo begynne med å få deg et nick, kanskje?
M by M Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Du burde heller formulert overskriften til "noen unge mødre". Jeg er litt ung mor, men så forkvakla er jeg IKKE ;-)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Hallooo... Er faktisk ganske vanskelig å være fjortiss på heltid lissom. Mye ansvar og sånn lissom...Og ha en liten kid i hus lissom.. Kidden er bare SÅ utrolig søt assa. Derfor må man skrive noe sånt på siden alle ser hvem du er.. Heter det igjen a? Profil var det ja.. Assa... Lissom...
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Joa, burde stått "noen unge mødre". Helt rett. Ang. det å stå fram med nick, det gidder jeg ikke, da får jeg bare en hel gjeng med fjortismammaer på nakken, det gidder jeg ikke.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Dette er en mening du absolutt bør kunne stå for, selv med nick.
M by M Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Jeg hadde ikke brydd meg om jeg hadde fått en gjeng med fjortismødre på nakken ;-) Men, er sikkert noen av de som er veldig flink også. Er man blåst i hodet, er man nok det uansett alder velger jeg å tro. Selv om livserfaring BØR hjelpe på hos i de fleste...
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Eller EN ung mor? For det var vel èn person som hadde skrevet dette?
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Kan innrømme såpass at jeg er litt småfeig, og dermed velger å være anonym. Det jeg egentlig mener med innlegget mitt er at det er noen unge mødre som ofte ødelegger for mange andre. De fleste unge mødre er kjempeflinke jenter som klarer seg vel så bra som noen voksne. Men så kommer det enkelte "gullkorn" fra noen, noe som gjør at mange av de mer "modne" mødrene har noen former for fordommer mot denne gruppen mødre. Ofte ubevisst også. Dette kan jeg si ut ifra å ha vært på BiM/DiB en stund. Ja, dette var en person. Et eksempel på hårreisende fjortismor-mentalitet som jeg ikke liker.
Fraggelhysa! Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Akkurat den profilen har jeg også sett. Av alle profiler jeg har sett på så skiller denne seg ut for å si det sånn.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Nå gikk jeg igjennom mange profiler for å finne det, hehe... For øvrig kan jeg si, at det er tatt utifra en "venninneside" i en gammel skoledagbok. Dette vet jeg fordi jeg og en venninne gikk igjennom gamle ting fra den tid for litt siden. Altså, det står sånn: "Vil du bli venn med meg må du_________ men vil du ha meg som fiende så________... It's kind of like "fill in the blank" Sånn, om det blir litt mer forklaring;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Det er vel heller det som står i det blanke som er "problemet"?
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #13 Skrevet 29. juni 2007 Jessda, kan vel si meg ganske enig i det;-) MEN, bare sa det jeg visste jeg....
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Jojo. Kanskje innehaveren av denne profilen det er snakk om har TOPP skoledagbok også.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #15 Skrevet 29. juni 2007 Hehe, hun har sikkert det.... Men tror faktisk ikke det var en TOPP skoledagbok... Siden det dessverre ikke var mine skoledagbøker så får jeg ikke bekreftet det..... MEN ganske sikker på at det var noe annet=p Men hun har den sikkert vøtt;-) Fint å bruke den til noe annet siden den begynner å bli for gammel til å brukes nå!! Hehe
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #16 Skrevet 29. juni 2007 Sikkert Oh Boy! Den hadde jeg i mange år.... :-)
SuperJessie <3 Skrevet 29. juni 2007 #17 Skrevet 29. juni 2007 Den profilen, den virket kanskje litt ironisk ? Som i ordet ironi. Evt sarkasme, men det er opp til en selv å bedømme.
blond Skrevet 29. juni 2007 #18 Skrevet 29. juni 2007 Folk med teite uttalelser finner du i alle aldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå