Gå til innhold

November: Noen av novemberbebisene som sover på lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min sover på skinn, og har gjort det siden hun ble født :o) Tok det vekk et par ganger, men da ville hun ikke sove, eller sov urolig.

Men vi tok det helt bort da det ble sommer. Men hun har det fortsatt i vogna si, og ligger gjerne å koser med det :o)

Magnus sover på korthåret skinn, og det har han gjort siden han var nyfødt.. Han sover på det enda, og jeg kommer nok ikke til å ta det vekk heller.. Har hørt at de kan ligge på de hele året, for det skal regulere varmen..=o)

Jeg har både hatt barn som har sovet på lammeskinn sommer som vinter, og barn som ikke har hatt lammeskinn i det hele tatt. Og jeg merket ingen forskjell på sovingen til barna i det hele tatt. De har sovet like godt både med og uten skinn :-)

Jeg hadde skinn ifra nøstebarn, og var veldig fornøyd med de.

glemte å si at jeg tok det vekk fordi hun ble svett! Sov bedre uten da. Men har det som sagt i vogna, men der har hun bare tepper over seg, ikke dyne ;O)

Storesøstra brukte aldri skinn, og har vært en supersover :D Ble født på sommeren, så følte ikke behov for sånt.

Lillesøster er ikke flink til å sove... Uten at jeg tror det har noen sammenheng he,he

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...