Gå til innhold

November: Noen av novemberbebisene som sover på lammeskinn?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Har bestilt et til jenta mi fra Barnas Hage nå, som visstnok skal være veldig bra.

 

Så nå håper jeg virkelig hun vil sove godt :-)

 

Dere som bruker skinn, hva slags erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sover på skinn, og har gjort det siden hun ble født :o) Tok det vekk et par ganger, men da ville hun ikke sove, eller sov urolig.

Men vi tok det helt bort da det ble sommer. Men hun har det fortsatt i vogna si, og ligger gjerne å koser med det :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus sover på korthåret skinn, og det har han gjort siden han var nyfødt.. Han sover på det enda, og jeg kommer nok ikke til å ta det vekk heller.. Har hørt at de kan ligge på de hele året, for det skal regulere varmen..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både hatt barn som har sovet på lammeskinn sommer som vinter, og barn som ikke har hatt lammeskinn i det hele tatt. Og jeg merket ingen forskjell på sovingen til barna i det hele tatt. De har sovet like godt både med og uten skinn :-)

Jeg hadde skinn ifra nøstebarn, og var veldig fornøyd med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å si at jeg tok det vekk fordi hun ble svett! Sov bedre uten da. Men har det som sagt i vogna, men der har hun bare tepper over seg, ikke dyne ;O)

Storesøstra brukte aldri skinn, og har vært en supersover :D Ble født på sommeren, så følte ikke behov for sånt.

Lillesøster er ikke flink til å sove... Uten at jeg tror det har noen sammenheng he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han sover godt virker det som.. Jeg har ikke dyne på han om natten, han sover bare i en nattpose, så han blir ikke for varm..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...