Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Var hos legen på onsdag ettermiddag og la fram alt om formen min og styret på jobben. Hun stilte ikke noe mer spørsmål enn når jeg skulle hatt siste arbeidsdag, og så skrev hun ut sykemelding. Lurte på om jeg kom til å bli spurt om redusert arbeidstid eller noen dager fri, men det gjorde hun altså ikke. Blodtrykket hadde bare såvidt sneket seg opp, men hvilepulsen min var på 120. Aner ikke hva normalpulsen min er, men det var i allefall høyt! Nå skal jeg ta det med ro og hvile ut. Kanskje på tide å få gjort noe hjemme også, ikke bare ligge som ett slakt etter jobb Ut fra hjerte lyden til junior og veksten på magen, så står det bra til der inne. Så alt oppstyret har ikke rukket å påvirke junior alt for mye! Var en siste tur innom på jobben i går. Leverte papirer og nøkler, og så fikk jeg gitt noen rutiner og innstrukser til ferievikarer og nærmeste sjefen. Jeg fikk blomster av de nærmeste ansatte og klemmer og tårer. Ble en veldig brå slutt på jobbforholdet, vemodig fordi jeg egentlig har trivdes godt og kommer til å savne folkene, men samtidig kjempegodt å slippe å gå der nå å bli påmint den behandlinga jeg har fått i det siste! Har en plan om å stå opp om morgenen, men er så trøtt at jeg sov over vekkerklokka i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå