supermummy Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Skal kjøpe og overta en gård 1. september, og har kjøpt oss noen få ammakyr. Vi skal ha takst på huset vi har nå og selge det....Jeg begynner å få kalde føtter tror jeg...gruer og gleder meg på samme tid,,,, Er det normalt eller.?.he he...
Honningmelon Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Tror nok det er normalt, ja :-) Jeg hadde i allefall fått kalde føtter hadde jeg skulle overtatt en gård MED kuer, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå