røre-røre og lille umulius Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Klarer ikke aa huske hvordan sang det er og blir snart gal av bare aa synge denne lille strofen.
Circe Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Første som slo meg er "dyrene i afrika" Ikke sikker men..
røre-røre og lille umulius Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Ja,jeg har tengt paa den jeg ogsaa,men da har han spist en apekatt og faatt saa vont i magen.
Circe Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 sikker på at det ikke er ett vers som er sånn også? Vet ikke jeg altså. Mulig jeg bare blander med den vondt i magen.
firemerkersmør Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Er det ikke bamsens fødselsdag?? Når han er så mett?
Simbaline Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Det er et vers om en flodhest som dunker seg på magen : I trærne sitter fuglene og synger hele dagen Og flodhesten står trommer ved å dunke seg på magen O ja ja ja o ha ha, o ja ja ja o ha ha Flodhesten slår tromme ved å dunke seg på magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå