Gå til innhold

Noen som bruker kobberspiral? kan du anbefale den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det i 2 år nå, og har ikke hatt noen problem med den. Har blødd litt kraftig de 2 første dagene av perioden, men ellers har det vært bra. Jeg tåler ikke så godt hormoner, derfor jeg valgte kobberspiral.

Skrevet

oh så flott!var det ubehagelig å sette den inn?

Skrevet

Jeg synes alle GU-undersøkelsen er ubehagelige. Men tror ikke det var noe mer ubehagelig enn en vanlig undersøkelse. Husker ikke helt...

Men jeg husker at jeg hadde litt ubehag noen dager i etterkant, men det gikk over av seg selv.

Skrevet

Jeg ble gravid med den, men jeg skulle ta den ut uansett fordi vi ville prøve på nr 2, så det var veldig greit:o) Men nå hadde det ikke vært fullt så greit. Så jeg stoler ikke på den igjen...

Skrevet

En venninne av meg ble nettopp gravid med kobberspiralen... De tok ut spiralen, for den lå foran, så det gikk greit.. Har hormonspiral selv, men ble litt skeptisk da jeg fikk høre dette ja..

Skrevet

Hadde den i 2 1/2 mnd, blødde MASSE hele tiden! Hadde vondt hele tiden og, så det var ikke noe for meg. Kjenner egentlig ikke så mage som synes den er ålreit jeg.

Jeg skal gå over på hormonspiral når kroppen er klar etter fødsel.

Skrevet

Jeg tror det er opp til hver enkelt person om den passer eller ikke.Mange blør og blør av kobberspiral,mange blør og blør av hormonspiral.Jeg blødde hele tiden med P-stav.. Så man må prøve ut selv og finne den beste prevansjonsmåten.Det er mitt råd.Det eneste jeg kan ha er P-piller.. Noen blir gravid med prevensjon,andre ikke.. Lykke til og håper du finner en som passer deg:-)

Skrevet

jeg tåler rett og slett ikke hormoner, så det er den eneste løsningen jeg ser for meg, da dette er den eneste hormonfri prevansjonen ( utenom kondom= uaktuelt)

kansje jeg skal prøve den og se ..

Skrevet

Jeg bruker og er kjempefornøyd. Var ikke vondt å sette den inn, bare litt ubehagelig. Grunnen til at jeg bruker den og ikke hormonspiral er at jeg ikke har lyst til å tilføre kroppen hormoner + at jeg har to venninner som ble helt depressive av hormonspiralen.

Skrevet

Jeg har den også og er kjempe fornøyd;)

Blør litt kraftigere de første dagene , men ellers merker jeg ikke no...

Har hatt den i 5 mnd snart!

Jeg vil ikke ah hormober tilsatt kroppen så derfor bruker jeg den;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...