Mille** Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Hvordan gikk det hos legen? Har du mere tegn på svangerskapsforgiftning eller? Noe hjelp å få for kvalmen? Syns synd i deg stakkars, å spy er det værste jeg vet!
*Rutletutt* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Gikk forsåvidt greit hos legen i går - bt og urin var igjen ok, så ser ikke ut til å ha svf - er ikke så hoven lenger heller...men kvalmen og hodepinen går jo ikke vekk da...får vel bare leve med det så lenge det sitter i:o( Har nå fått i meg noen Ritz-kjeks og litt farris, så føler meg litt bedre...bare håper det holder seg der;o/ Takk for omtanken:o) Klemmer
Mille** Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Bra at alt var ok da, selv om du må slite med kvalmen. Du får satse på at hun kommer minst ett par uker før termin. ;o) Klem
*Rutletutt* Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 He, he - ja det hadde vært noe...men jeg gidder ikke håpe på at det skjer noe før termin...da blir jeg bare så sinnsykt utålmodig...fikk fem dager over sist, så jeg satser på det samme denne gangen...;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå