Hemmeligheten Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg lurer på om det er noen av dere som prøver som har menn på nordsjøen eller på en form for båt, eller annen turnus der en er borte i uker? Vi har ikke begynt helt enda men har sett på turnusen hans og eggløsningskalenderen min at vi bare kan prøve i juli, oktober og desember i år? noen flere med samme utfordring?
Hera83 Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Hei! Vi er i samme situasjon vi også. Samboeren min har ikke turnus, men kan bli sendt bort på jobb neste dag omtrent. Det blir jo en ekstra utfordring når man prøver å bli gravid, men jeg håper det ordner seg. Vi har ikke begynt å prøve ennå vi heller, begynner nok i august, tror jeg.
grand danois Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 hei! der er vi i samme situasjon også. min samboer jobber på båt..så han går en turnus på 5veker på å 5veker av..så vist jeg er heldi,kan han vere hjemme på 2 el.. vist d klaffer sånn=) men d er vanskeli å teffe sånn man vill da ja:/ men d skal vell gå tenker jeg=)
Titter Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Hei! Gressenke her også......Sambo jobber på båt og er borte 4 uker i slengen! Virkelig kjedelig når man vet man har eggløsning, men ikke kan gjøre noe med det...slik som nå til helga!!! Vi får jo bare prøvd sånn omtrent annen hver gang! Menmen.....jeg krysser fingrene for at alle vi gressenkene (og selvfølgelig dere andre også!) får det til å klaffe neste periode!
Hemmeligheten Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Fint at det er flere. Stjernetitter: har dere prøvd lenge. Saltpute: 5uker hjemme og og 5 borte har min også. lenge borte og lenge hjemme.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Hei! Jeg er også gressenke. Samboeren min går 4-4. Sist han var hjemme fikk med oss to pper fordi jeg har litt kort syklus.. Men neste gang får vi ikke prøvd, hvis ikke jeg drar til Kristiansund der båten hans går inn med jevne mellomrom da. Så er igrunn heldig som har den muligheten. Men skulle ønske han jobbet i land ja, det hadde vært fint..
Hemmeligheten Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juni 2007 Det må en.Tror ikke min hadde trivest i en vanlig 8 til 4. Han frykter rutine.
OhMyGod!!! Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 gressenke her og vi har ikke startet prøvingen ennå da, så er litt vanskelig å si. har ikke hatt mensen på mange år!
Hemmeligheten Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2007 kjedelig da! hvordan angriper du saken da?
90210 Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Ja sambo jobber i nordsjøen... Han er borte 2 uker om gangen, og da er det vanskelig å tilbasse prøvingen.. Han har allerede vert borte på alle eggløsningene i år bortsett fra denne og forrige...
Hemmeligheten Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. juni 2007 Vesle jenta: i hele år?! wow. da har dere vert uheldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå