Hemmeligheten Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Kjærsten min er en underlig skrue. I forholdet vårt fungerer det slik at jeg kommer med ett innspill han gir ett avvisning til innspillet. Han tenker på det og så kan vi snakke om det. Siden vi har vert sammen i seks år snart burde jeg jo ha lært meg at det er sånn det fungerer. Men nei, det føles likefullt ut som et slag i ansiktet hver gang jeg får en blank avvisning. Dette gjelder store ting altså ikke de små dagligdagse tingene. Det siste er alltså det med barn. Jeg sendte han link til en "er du klar?" artikkel og prøvde å spørre om når vi skal ha barn. Han unngikk spørsmålet og utolmodig som jeg er fremprovoserte jeg en krangel. Jeg fikk mase munnkurv på alt som gjalt bryllup og barn. Den har jeg holt ganske godt til på tirsdag. Da fortalte han meg at et vennepar av han/ oss skulle ha barn i desember. Jeg klarte ikke å la være å si" ÅÅ! Jeg å vil!" Dagen etter fikk vi en ny niese. Og jeg fortalte ivrig om hvor fin hun var etter at jeg hadde vert på besøk. Hun ligner til og med på meg så jeg måtte jo legge litt ekstra vekt på det. Da sa han " kanskje vi kan bare få henne så slipper vi å lage en". I dette tror jeg det ligger at det er kjempeskummelt å skulle ta avgjørelsen men det hadde ikke vert så ille å få en? Noen som tror det samme? Uansett så ville jeg ikke pusje samtalen så jeg snakka om noe annet. Det virker som om det hjelper og ikke mase. Kanskje kan vi bli foreldre i 2008! Skulle ønske jeg var litt bedre på det her med drypping. Noen som er gode på det som har noen tips.
Miss Misantrop Skrevet 1. juli 2007 #2 Skrevet 1. juli 2007 ..... han virker overhode ikke på gli. Men vet du, noe som har forundret meg litt. Jeg har to venninner som har vært i den situasjonen at de har grått og bedt om barn. Mannen har tilslutt gått fra dem. Men her kommer det interessantet. Disse to mennene ble begge fedre innen et år etter at de hadde dumpet mine venninner. For meg virker det umulig å vite om mannen ikke vil ha barn, eller om han ikke vil ha barn med deg/meg. Vi er jo ikke barn, og bør slutte å oppføre oss naivt når det kommer til de tingene som virkelig teller i livet.
Hemmeligheten Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2007 det innlegge kunne du spart deg. Det var ikke det jeg trengte.
Miss Misantrop Skrevet 1. juli 2007 #4 Skrevet 1. juli 2007 Beklager at jeg såret deg. Det var ikke meningen. Håper bare at du ikke kaster bort verdifull tid på en som ikke bryr seg om deg. Men jeg håper selvfølgelig at allt ordner seg til det beste for dere. Og at han snart forandrer mening slik at dere får den babyen dere ønsker dere.
Hemmeligheten Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Han er utrolig bra den kjærsten min altså! Han er søt, kjempesnill, grei, tiltaksfull, engasjert og oppmerksom. Han har bare en utolmodig kjærste. men jeg er sikekrt på at d ordner seg i løpe av høsten. Jeg tror også at om han hadde sagt skal vi ha barn nå før jeg hadde tnekt gjennom det hadde jeg ikke sagt JA... men hadde trengt litt tid. Jeg venter spent på de neste tegnene på at han er klar.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Det er nok viktig å ikke mase, men heller komme med små stikk av og til. Du er fortsatt en veldig ung jente og har nok av tid til å få til dette på. Lykke til!
Hemmeligheten Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2007 jeg er snart 24 så er jo ikke av den yngste garden her inne de er jo 18/19 men ja jeg har noen år å gjøre det på.
Hemmeligheten Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juli 2007 jess han er på gli. Han er pissredd men han er på gli. Da håper jeg på endten oktober eller desember.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Bra svar fra Miss Misantrop! Endelig en som tør å sette spikeren på hodet! Dere damer her inne virker jo helt hjernevaskede i deres rosa, baby-drømmer. Ikke rart mennene deres vegrer seg mot å få barn med dere - sånn desperasjon vil skremme bort enhver mann! Ro dere ned! Få dere en hobby eller kjøp dere en hund.
Hemmeligheten Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2007 HAHA! i løpet av en mnd har han gått fra å bli sur når jeg bringer temaet på bane til å kunne snakke om barn og kunne fortelle både hva han gruer seg og gleder seg til når vi skal få barn. Og han er overtalt! Vi har kjøpt folat i dag og skal prøve i oktober!
Miss Misantrop Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Ja, jeg tok veldig feil. Og det er jeg kjempe glad for. Kjør på TauZa. Ps tror nok de fleste uansett om de er mann eller kvinner syntes det er litt skummel også.. ialle fall gjør jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå