_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Vi skal ut og handle idag så da blir det vel en tur innom Bergby`s:))) Nam nam
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Skal bare ta meg en brødskive etterhvert.. Skal bort i kveld, og får mat der Spennende å se hva som blir servert =)
suseduse Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 bor du i porsgrunn el skien el no? er ikke stor fan av de, var kjempe godt et par ganger men så klarte jeg det ikke mere.. har kjempe lyst på kyllingfilet med båtpoteter,salat, saus, men må høre med gubben, er ikke alltid han klarer kylling, blei matforgifta av det en gang..
Kjærlighet <3 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 I dag skal vi ut å spise kinesisk:-) Feire at vi skreiv under lånekontrakten i gå, og at det er under en uke igjen til vi overtar huset :-D:-D
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Jeg bor i Kragerø men er opprinnelig fra Porsgrunn:))) Synes Bergby`s er bedre enn mc donalds, usj æsj
Koala *g07* Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 I dag skal mannen min ta meg med ut å spise feire meg thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå