Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg syns han er utrolig god å synge og har veldig fengende musikk. Dessuten er han en fin gutt sånn utseendemessig. Men liker liksom ikke at han er så innmari blærete som person. Greit at han er kjendis og at det kanskje ikke er like gøy å alltid bli gjenkjent og spurt om bilder og autografer, men si i fra på en ordentlig måte da. Ikke spytte og kaste ting på fansen vel?
*Rutletutt* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Aner ikke hvordan han er som person...er ikke så opptatt av ham...ok musikk, men har aldri skjønt at noen kan syns han er i nærheten av pen engang....
BettyBoob Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 enig med deg.... er fan, men det var skikkelig usmakelig det han gjorde i Sverige!!!!
Dotten Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Liker ham IKKE.Synes han er en forvokst guttunge, som har vokst på seg litt hår i trynet. Om det ikke hadde vært for Brittney Spears, så hadde han vært borte fra rampelyset for lenge siden, som resten av gjengen i N'sync....! Han tjente myyye på å date henne ja! Nei, liker ikke musikken, han synger i fistel, og er generellt en ufyselig person. (I hvert fall sånn han blir fremstilt i media). Det er min mening.... he, he.
fleXibel Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Liker han ikke Noen av sangene fenger..men...thats it..
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Musikken hans suger, fyren er generelt fæl, og... Ja i det hele tatt. Fysj.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Den eneste sangen han har som er bra er den What comes around goes around.. Kanskje fordi det ikke er han som har skrevet den? (Timbaland) Helt utrolig bra tekst på den sangen... Helt fantastisk! Sett dere å hør...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Nei takk, jeg nekter å sette meg ned å høre på hans musikk...
SuperJessie <3 Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Han er deilig også har vi bursdag på samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå