Gå til innhold

Takk til byåsjentene :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vill takke til jentene som var med i går , kjempekoselig å treffe dere alle =)

Håper på en tur til om ikke så allt for lenge =) hadde vørre koselig ;)

Å den kaka kunne jeg tenke meg en gang til :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i like så:o) va kjempekos å treffes! drømte om den kaka der i natt..sovna ikke på lenge på grunn av den..hehhe,temmelig mektige greier;O)

Skrevet

hehe tviler ikke, æ bare må ned å prøve den sjokiss kaka en dag.. den så MEKTIG go ut .P hehe.. :)

Skrevet

ja det var kjæmpe kozelig, må ike bli for lenge til neste gang:)

 

ps. Ble en liten guttegass på meg...hihi

Skrevet

Åhh.. gratiss =) samme som meg da =) men skal på ny ul 4 juli..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...