2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Vill takke til jentene som var med i går , kjempekoselig å treffe dere alle =) Håper på en tur til om ikke så allt for lenge =) hadde vørre koselig Å den kaka kunne jeg tenke meg en gang til hehe
prøvekluten+3små Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 i like så) va kjempekos å treffes! drømte om den kaka der i natt..sovna ikke på lenge på grunn av den..hehhe,temmelig mektige greier;O)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 hehe tviler ikke, æ bare må ned å prøve den sjokiss kaka en dag.. den så MEKTIG go ut .P hehe..
Gullgutter bli storebrødre Skrevet 30. juni 2007 #4 Skrevet 30. juni 2007 ja det var kjæmpe kozelig, må ike bli for lenge til neste gang:) ps. Ble en liten guttegass på meg...hihi
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2007 Åhh.. gratiss =) samme som meg da =) men skal på ny ul 4 juli..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå