Trønderbærta Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 vannet skulle være stengt fra kl ti i går kveld til seks i mårest, men neida her er det ikke nå vann enda nei! Blir så irritert, og hjelpesløs uten vann, har ikke tappet av noe heller ettersom det skulle være tilbake før vi skulle opp! Og her sitter jeg med oppvask, klesvask og gulvene skulle absolutt blitt vasket til barneselskapet i kveld, pluss at jeg må ha vann for å bake! Typisk...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Så kjipt!! Klesvaska kan du vel bra drøye med? Hva med å dra i butikken og kjøpe noen flasker med vann? Hvertfall til kaka?
Trønderbærta Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Må vel det, men kjipt å betale for vann, når vi egentlig skulle hatt det i springen da...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Jeg vet Hehe Du kan jo evt smøre deg med tålmodighet og satse på det er tilbake snart =)
Dotten Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Ring Vann- og avløpsetaten i kommunen og hør når vannet er tilbake... Du må nok mase litt
Dotten Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 PS: Du har jo "et nedrekk" med vann i toalettet...Fnis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå