Gå til innhold

Noen som har prøvd MBT sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysioen min anbefalte meg å prøve de, for bekkenløsningen. Men jeg antar de er veldig dyre, og vil gjerne høre om noen har erfaringer med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ganske dyre, ja. Men de er helt fantastiske. Jeg har tidligere hatt en del problemer med ryggen, og når jeg bruker MBT-ene mine merker jeg mindre til disse ryggplagene.

Nå som jeg er gravid blir jeg mindre sliten og kan holde et høyere tempo med disse skoene enn med andre sko.

Dessverre begynner jeg å bli såpass hoven i beina nå at de er litt vanskelig å få på seg, men jeg er kjempefornøyd med mine.

Liten advarsel bare, du trenger en periode med tilvenning. De første gangene jeg brukte dem ble jeg litt sjøsyk, for det er en annen måte å gå på rett og slett. Du blir også sliten i andre muskler i beina enn du er vant til.

Men det går seg til!

Skrevet

Ja - de er kjempebra! Vel verdt pengene! Ca 1800 kr kostet mine, tror sandaler er litt rimeligere. Det er jo dyre sko, men ikke så mye verre enn et par støvletter egentlig. Samt at du neppe kommer til å bruke dem så ofte som andre spasersko, så du har dem nok ganske lenge.

Det eneste er at du nok må beregne en uke eller så på å venne deg til dem - mange blir litt slitne i beina og korsryggen (fordi man bruker muskler som har ligget helt i dvale!), og noen blir litt svimle i begynnelsen fordi balansenerven ikke er helt i form. Men det er jo en fordel å få trent den da.

Også er de jo ikke de netteste skoene da, så du må helst bruke dem med jeans som er litt vide nederst, eller joggebukse. Derfor har mine vært litt ubrukte nå i den varme årstiden. Men på gråværsdager er det frem med dem igjen!

Jeg er knallfornøyd, og har mange venninner som er helt frelst.

Skrevet

Haha Solskinnsjenta, det ser ut som om vi er ansatt av MBT for å drive markedsføring av skoene :) Vi har jo akkurat samme argumenter!

Skrevet

Vi burde blitt sponsa!

Ønsker meg sandaler nå til sommeren jeg!

Mannen min har det, og er kjempefornøyd. Han sutrer nærmest når han går med andre sko, føler seg helt plattfot - hehe

Skrevet

hvor får man tak i sånne sko? har de dem på nettet?

Skrevet

En del sportsbutikker fører dem.

Du kan prøve å gå inn på www.swissmasai.no, der har de en forhandleroversikt.

Skrevet

Takk for svar jenter. Da kjøper jeg de på mandag, og håper jeg blir bedre snart:-) Kommer sikkert til å kjøpe sandalene i første omgang, Klarer sikkert ikke å gå med hele sko gjennom sommeren, er alltid så varm på bena. Så får jeg heller investere i sko senere, om de virkelig er så gode:-) Ååå nå gleder jeg meg, tenk om de virkelig funker, det hadde vært så deilig, håper ikke jeg blir skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...