enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Fordeler og ulemper ved disse. Noen som har peiling eller vil anbefale den ene eller den andre?
Chunky81 Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Vi har kjøpt Quinny Freestyler og er kjempe fornøyd. Har ikke kjenskap til Xadventure Quick silver så jeg kan ikke utale meg om den. Har fått mange gode tilbakemeldinger fra andre som har Quinny også, det var nok grunnen til at vi kjøpte den.
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 så supert! Er den jeg er mest begeistret for os :-)
snurrebolla Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Vi har også kjøpt Quinny Freestyle. Kjenner flere som har hatt den og er kjempefornøyde. Den er lett å trille og digg med håndbrems! Har også maxi cosi bilsete som man kan flytte rett ut av bilen og over på vogna.
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2007 men er den lett å trille på slaps og snøføre? Og brukte dere voksipose oppi på vinteren? Noen som mener det blir for trangt med voksipose. Men det er vel litt avhengig av hvor liten/stor babyen er. Vi venter i november.
snurrebolla Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Har ikke tatt den i bruk ennå, men det er hva jeg har blitt fortalt av venner. Lett å svinge med iallefall, er litt usikker på hvordan den er på vinterføre, men vil tro det går greit så lenge man kan låse forhjulet. Dypbagen er visst ganske liten ja, men min niese brukte den til hun var 1 år. Hun var da et halvt år på vinteren. Deres baby vil jo være liten på vinteren når dere har behov for voksipose.
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2007 mm det er sant. Men det er ikkeno stress med den voksiposen heller. Vi får en bare, men kan alltids kjøpe en som passer til vognen :-) Shopper gjerne jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå