Spira31 Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 har en profil der ja... kaller meg bimjenta hehe
*ønsker nr 2* Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 nå er jeg ikke så my her på bim lenger,(mest dib), men er på nettby.. epzilone
~Simelisa & Marina~ Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 æ e innpå der æ å, kaille mæ for Simelisa... bare å ta en titt ja )
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 e malai æ da,bare titt innom. e ikke så ofte æ heller da,mest på kveldstid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå