Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og åssen funker det lissom..?? Altså,hvorfor synker den? Og hvor lenge før fødselen synker den? Er det et tegn på at det snart skjer noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 37 nå og magen har ikke sunket.

Har ikke gjort det under de tre andre svangerskapene heller.

Så det er ikke altid det skjer før fødsel er i gang.

Skrevet

Ok,for jeg er i uke 32,og magen har definitivt sunket... Den var rund,nå er den avlang..

Skrevet

Magen min har også sunket de siste par ukene!

Tror kanskje dette er veldig individuelt, akkurat som fasongen på magen. Ungen har i hvertfall ikke festa seg, for det danser rundt her inne :)

Skrevet

Thihi:) Gutten min har ikke festa seg enda,men han har hodet nedover på hver eneste kontroll. Og jeg har ikke kjent hodet hans noen andre plasser enn der nede. Han beveger seg,men det er lissom bare med rumpa opp og hodet ned.

Skrevet

Høres jo bra ut at hodet er riktige veien!

Jeg skjønner ikke opp ned på noenting jeg, får en kul på magen her og så et helt annet sted i neste øyeblikk :) Men kjenner jo hva som må være ben og armer da.

Skal til jordmor på torsdag og håper på å få vite litt mer om leie, og kanskje hun kan forklare meg hva jeg skal kjenne etter :)

Skrevet

Jeg kjenner etter liten kul og stor kul.. hehe.. Den store kulen er rumpa og ryggen. Den lille,eller litt mindre da,er hodet. Kjenner det best når jeg semi-ligger. Ligger jeg rett ut er det vanskelig å kjenne noe,for det er vanskelig å nå bunnen av magen samt at da gjør jo tyngdekraften at han ligger lengre mot ryggen min og.. hehe.. Så hvis jeg liggesitter så funker det:)

Skrevet

Jasså, så den store er rumpa++!

Da skal jeg forsøke å undersøke neste gang jeg setter meg i sofaen :)

Takker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...