bambi på isen Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har fri, juhu!!!!!!!!!! Må kanskje en tur innom for å se at det går greit med ferie vikare, men vi får nå se. Ellers har jeg sendt barna i barnehagen mannen på jobb, så skal jeg gjøre minst mulig idag!!!!!!!!! Kanskje brette noen klær, men da vil jeg se film samtidig, idag skal det være mammas dag!!!!!!!!!!!!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Skal straks spise frokost.. Så skal klumpen legge seg etterhvert, og da skal jeg pakke imens.. Så skal vi kjøre han til mamma og pappa for han skal sove der i natt.. Så skal jeg på gjenforenings-fest med jobben, og gubben kanskje på avslutning med jobben sin.. Ikke sikkert det blir til at han drar men.. Gleder meg til å se alle sammen! =)
3 blå Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal vaske i dag. Det var siste dag i barnehagen i går, så jeg skal vaske dresser, regnklær, dyner og klær slik at det er klar til august. Litjen er hos pappaen sin i noen uker nå på sommerferie, så jeg kommer til å ha noen late dager fremover. I kveld skal vi drikke vin og kose oss med noen naboer Tenkte jeg skulle sette meg på terassen med ei bok og få litt farge på kroppen God helg jenter!
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Hørtes deilig ut å ha en mamma-dag! Vi skal faktisk på museum i dag. Har ikke vært påmuseum siden jeg gikk på ungdomsskolen jeg....
bambi på isen Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2007 Hørtes veldig koslig ut, og det beste av alt, dere får en barne fri natt!!!!!!!! Den misunner jeg deg!!!!!!!!!!!! Kos deg masse
ana baroma Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Min kjære og jeg skal ha vår siste alenepåhyttahelg på lenge antar jeg:)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Sambo har reist til en kompis og skal være der hele helga. Jeg skal snart kjøre lillegutt til mamma, han skal sove der i natt. Også skal jeg og en venninne ut å spise god mat ++++ Blir kjempe hyggelig : )
Meg og bøllegutta!! Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 ÅÅÅ....... det må dere nyte : ) Alenetid er viktig... Jeg skal rydde hus,trille med lillebror å hente storebror tidlig i barnehagen siste dag før sommerferie i 1 mnd : ) Tenkte å ta han med på konditori forå feire at det er ferie. Så skal vi vaske klær å pakke bilen for imorgen drar vi en uke til Danmark med besteforeldre, tanter, onkler, kusiner og fettere...... : )) Så ikveld blir det god mat, og krim på TV............og kanskje en joggetur før det hvis jeg rekker....
ღtili35ღ Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal pynte 2 kaker og gjøre huset klart til bursdagsfest, da lillemor har bursdag i dag. Skal feire den i morgen ettermiddag, men jeg skal på jobb så alt må være klart i dag
bambi på isen Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. juni 2007 Høres ut som om du får en travel dag idag. God tur i morgen og nyt ferien, vi skal til danmark om 1 måned og gleder oss til det
Arb.ledig husmor Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 Pakke frem til lunsj, da kommer sambo hjem og så skal vi på hytta å feire bursdagen min... Blir 27 år i dag, og Serina har fått tann i natt... Så har masse å feire ) Blir eneste ferien vår i år, så det ska bli godt å komme vekk litt hjemmefra... Og det beste av alt, vi slepper å ta med hunden, den blir hos oldeforeldre, sammen med besteforeldre )
Mille** Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Jeg skal på kveldsvakt i dag, skal jobbe i helga, er 9 uker siden sist jeg jobbet så det blir nesten litt rart. Nå passer jeg tantungen min og venter på at det skal bli opphold sånn at vi kan gå ut en tur. )
*Rutletutt* Skrevet 29. juni 2007 #13 Skrevet 29. juni 2007 Ikke en dritt...ligge på sofaen og prøve å få i meg noe....har kastet opp alt jeg har prøvd å få i meg de siste dagene...og er så sinnsykt sliten...svigermor skal heldigvis passe Tobias i ettermiddag/natt...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Nå holder jeg på og tine fryseren, var på tide det ja Så kommer sambo hjem kl 12 idag, slutter tidligere for vi skal til byen og klippe gutten vår, handle litt sommerklær til barna og handle inn til helga skal ha barneselskap i morra og failieselskap på søndag. Så må jeg finne meg noen klær, magen vokser og klærne begynner og bli trange, iværtfall sommerklærne mine:)))) Og i kveld skal jeg vaske golvene her etter barna har lagt seg også skal jeg bake kae og lage gele så er det natta her når jeg er ferdig:)))) Blir sliten bare av og tenke på alt jeg skal gjøre:p lol hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå