Solum Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 er over ikm med ca to dager, negativ test i dag. hadde noe blodig utflod lørdag til onsdag (bittelitt). ellers mange graviditetsymptomer, som kvalme, mensmurring i rygg, "tett i hodet", men ingen graviditet...og ingen mens. hva er dette? noen teorier?
*Vi blir 5* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Test deg igjen om noen dager, kan jo være det er litt for tidlig...Noen slår jo ikke ut positive før lenge etter IKM.. Lykke til!
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 enkelte tar det noen uker før de får positiv. hadde selv ikm nå 25-29 og har blødd litt. men det tilsvarer ca 2Tamponger. men får fortsatt negativ på tester. og babycompen min har mistanke om graviditet grunnet høyere temp enn vanlig siden eggløsning. har også masse symptomer. så du kan være gravid eller så er tr forsinket. lykke til:-)
Solum Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juni 2007 jeg får vel teste igjen om noen dager hvis ikke tr dukker opp. kanskje jeg bare er stresset, mye som står på for tiden.....
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 hei, pleier du å spotte såpass lenge før du venter mensen? jeg har IKM mandag tror jeg, men idag har jeg faktisk fått ørlite blod i utflod. syns det er så rart om mensen begynner nå, da jeg er på dag 25 i syklus! har aldri lagt merke til at jeg har spottet før, og syklus er normalt på 28 dager. huff. har tempet denne mnd og idag er jeg 11 dager etter EL. hvis jeg får mensen idag betyr det at lutealfasen min bare er 10 dager. (må trekke av 1. mens dag). jeg er litt bekymra for dette (aldri lagt merke til sant før, og første mnd med temping), og redd jeg har for kort lutealfase. Noen som kan hjelpe meg med å forstå hvorfor jeg får litt blod idag?
beby?? Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 hei kan være feste blødning å det der..=) håper det vi=) lykke til...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 her beby, mener du festeblødning på meg? nå er jeg så fortvila og engstelig så jeg håper du mener meg, og jeg håper du har rett. men jeg tviler på det. vet egentlig ikke hvordan festebl utarter seg, og trodde 11 dager etter EL var i seneste laget for det. Men jeg håper virkelig ikke mensen kommer nå, for da har jeg hatt en veldig kort syklus (24 el 25 dager) og kort lutealfase (10 dager, 11 hvis jeg får mensen i morra.- for man regner første dag i syklus når det kommer friskt blod, eller?). kom litt mer "brunt" i kveld, og har nesten lyst å bare legge meg så jeg ikke skal se at det kommer friskt blod. huff. tenk at det går ann å bekymre seg for dette også. tror jeg blir litt skremt etter å ha lest på disse sidene her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå