Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Flere som er dette når det nærmer seg slutten? Kjennes ut som om jeg ikke har gjort annet enn å spre beina for gubben i 14 i strekk.. men her har det ikke vært noen sengevals på en god stund. det er ikke soppinfeksjon, det vet jeg.. er rød og opphovnet.. men det er vel normalt mot slutten. kan det ha noe med at slimproppen har gått??? at det kommer slimdeler fra proppen hele tiden?
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Godt å høre at vi er flere:-) Er 37+1 idag.. føles akkurat som du sier at det er akkurat som om jeg har spredd bena 14 dager i strekk, noe som er veldig langt fra sannheta, hehe.. Er nok helt normalt dette, husker jeg var slik forrige gang også! Proppen min har ikke gått(såvidt jeg vet da), og gjorde det ikke forrige gang heller!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2007 Er vel bare kroppen som gjør seg klar til å presse ut en klump på flere kilo... hihi. Men det er skikkelig ubehagelig.. husker ikke at det var slik med forrigemann.. men så er det MYE man glemmer fra svangerskap til svangerskap har jeg oppdaget, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå