♥Prinzessin♥ Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Da er jeg innom en snartur for å si at idag er det bursdagsfeiring for min lille krangleunge. :-D Ha en super dag alle sammen!!
supergyda Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Da würde jeg sehr viel gratulieren zu die beiden Prinzezzin, und wünschen dere en herrlich og praktvoll Tag.
M by M Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Gratulerer med dagen, Prinzessin og Prinzessinmamman! :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. juni 2007 Takk for gratulasjoner, alle sammen! Vi har hatt en super dag. Ungen la seg leende til sengs. Selv er jeg glad, men for sliten til å krangle her, så vi får ses senere. ;-)
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #12 Skrevet 29. juni 2007 Flott at dagen ble vellykket for deg og prinzessin
Silja FullFres McQueen Skrevet 29. juni 2007 #13 Skrevet 29. juni 2007 Gratulerer med dagen til jenta di! =)
lilja70 Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Hurra for deg som fyller DITT ÅR!!! (aldri er vel dette like gyldig, resten av livet synges den jo feil, hurra for deg som fyller dine år er liksom ikke like mye schwung over;-))) ) ...Ja deg vil vi gratulere!!! Alle i ring omkring deg... skulle vi stått -hadde vi fått -og se nå vil vi marsjere (med fingrene over tastaturet!) Bukke nikke neie, snu oss i ring, danse for deg med hopp og sprett og spring, ønsker deg av hjertet alle GODE ting, -og si meg så (kan du snakke, lille snuppe?) hva vil du mere? Gratulere!!! Hipp-hipp-hipp!!! -Og grattis til hun som har vært mamma i et år og ni måneder også;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. juni 2007 Hihi... Hjertelig takk, lilja! Jeg så deg for meg der du danset rundt på tastaturet. ;-) Det er litt surrealistisk å være mamma til en ettåring. Hun er så STOR, liksom. Hehe... Nå skjønner jeg hva alle mødre snakker om når de sier om ungene sine: "Det går så fort!" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå