Salsa Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Det er vel bare dumt å fylle opp postkassen din med takkemail i tillegg til alt det andre du får, så her kommer en takk fra meg. Mye stemte av det du så. Skjønte ikke helt det med et barn - jeg har jo to stykker - ser du flere da? Vi har ikke planer om det, så jeg får "overstyre" akkurat det (he he). Ellers var det mye riktig i det å være sterk utad etc. Det siste året har vært ganske hardt følelsesmessig (pga dødsfall i nærmeste familie), så jeg prøver å være sterk for mine barn samtidig som jeg har mest lyst til å legge meg ned og hyle - skjønner du? Uansett, takk skal du ha. Du har hatt nok å gjøre i det siste, skjønner jeg.
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 i går og tro det eller ei fra klokka fem i morrest har jeg tatt noen gratisspå...kommer nok alltid til å ta gratisspå...det er utrolig gøy...selv om jeg ikke ser så veldig mye da...konsentrasjonen blir litt annerledes... men har fått sendt en del til dere der ute...skal se om jeg gjør meg ferdig i helga med alle...sist så jeg og et barn på ei venninne...som hadde 4 og var sterelisert...viste det seg da jeg sa du skal få hen om 6 uker at de da skulle hente en valp HOHO...jaja er jo og et barn... ikke alltid at man greier å skille slike ting... klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå