Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og åssen funker det lissom..?? Altså,hvorfor synker den? Og hvor lenge før fødselen synker den? Er det et tegn på at det snart skjer noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bare ser at magen har sunket, og det blir lettere å puste. Den synker vel fordi barnet går lenger ned i bekkenet. Har fått flere kommentarer den siste tiden, at folk ser magen min synker (Ser det selv også, og kjenner mer av barnet nede mot bekkenbunnen). Og det er vel normalt nå mot slutten. Er i uke 35. Kan ikke huske når magen sank forrige gang.

Tror det varierer veldig fra person til person, og graviditet til graviditet, når magen synker. Og jeg for min del, håper ikke det er noe tegn på at fødselen er så altfor nært forestående. Håper jeg får gå noen uker til. Noe jeg også tror jeg gjør.

Skrevet

Min har sunket allerede og er bare i uke 32. Legen sa at det varierer veldig når og evt om den synker. Det er ikke noe tegn på at ting skjer snart. Man kan gå maaaange uker med nedsunket mage.

Skrevet

min har ikke sunket..har igejn 11 dager til termin:O/ håper babyen kommer snart..

Skrevet

Ok:) Min har sunket,for det er lettere å puste,og den har gått fra å være rund til å være avlang. hehe.. Er i uke 32:)

Skrevet

Min sank i forrige uke, uke 34. Traff ei venninne som snart er jordmor. Ho kommenterte det og mener at jeg kommer til å føde litt før termin.. Kjente godt en forandring i kroppen den uka den sank. Litt mensmurringer og nedpress. Også er det vondere å stå lengre perioder. Prikker i beina.Var generelt mer sliten i forrige uke og sov dårlig. Bedre nå. Mannen min mener jeg har fått en spesiell glød de to siste ukene.. :) Utrolig spennende å gå sånn og vente!! Snart er lillejenta her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...