Gjest Skrevet 29. juni 2007 #1 Skrevet 29. juni 2007 Noen som har kjøpt pergotime på Lille Pille på nette ? Hvordan skal du bruke den ?
Serial mom Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det er vel en grunn til at de er reseptbelagte her i landet,tror ikke du skal begynne å tukle med hormontabletter på egen hånd! Hvorfor skal du ha pergo,du har jo nylig fått barn(dersom jeg skjønner nicket ditt rett?) Om du tidligere har hatt problemer med å bli gravid,så får du legehjelp,ikke ta en råsjans på noe du finner på nett,det kan skade mer enn det gjør godt!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Jaja du sier jo noe der. Tenkte eg skulle høre litt hvordan de fungerer før eg eventuelt kjøpte....
Serial mom Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 De stimulerer til eggløsning,og er ment for dem som har sjelden eller manglende eggløsning. De har noen bivirkninger også,og de funker heller ikke for alle som ikke kan få eggløsning,så du bør bli vurdert av en lege/gynekolog før du tar dem. Om du slår opp i felleskatalogen på nettet,så står det masse om dem der ang. bruk,virkning,bivirkning,kontraindikasjoner m.m http://felleskatalogen.no/ ,og så skriver du bare inn pergotime i søkefeltet... Du trenger dem nok ikke,du har jo fått to små på kort tid,så du vil helt sikkert klare å bli gravid igjen nå om du ønsker det,er ihvertfall ingenting som skulle tilsi noe annet! Lykke til!
Gjest Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 For å si det rett ut, så synes jeg det er tåpelig at det fins noe sånt på nettet! Pergotime kan være farlig å ta, uten kontrollerte omgivelser! En kan faktisk bli overstimulert, kraftig sådan, Og det medfører som regel innleggelse på sykehus. Og dessuten er det ikke alle som har effekt av pergotime. Fatter ikke at folk tør å kjøpe reseptbelagte medikamenter på nettet for å eksperimentere med hjemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå